13 september ben ik gecuretteerd, het hartje klopte niet meer. Vandaag, 34 dagen later (4,5 week) test ik weer positief! De gyneacoloog feliciteerde me, zelf kan ik nog niet uitgesproken opgelucht of blij zijn, wie herkent dit?
Hoi, Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een miskraam gehad. Ik hoefde alleen niet gecuretteerd te worden. De maand daarop was ik weer zwanger. Tja blij of opgelucht. Moeilijk te zeggen. Zeker was ik blij. Maar die roze wolk? Daar ben ik de eerste keer vanaf gevallen, en niet meer opgekomen. Mijn hele zwangerschap niet. Ik heb er natuurlijk wel van genoten, en dat doe ik nu ook heel erg. Maar een roze wolk heb ik niet meer gezien. Vind ik ook niet erg. Je blijft alleen maar met 2 voeten op de grond staan. Geniet van je zwangerschap. cindy
Ik ook. 24 augustus miskraam gehad, en zie banner Dat is al de tweede keer, voor mijn jongste zoon heb ik ook een miskraam gehad, en was dus direct daarna ook weer zwanger. Ik zit nu niet op een roze wolk nee. Ik heb ook pas vandaag gebeld voor een afspraak bij de VK. Gefeliciteerd en succes in ieder geval!
Hoi, Ik heb een miskraam gehad op 29 juli. En ook ik werd in de eerste ronde erna terug zwanger. Ik ben nu bijna 11 weken, maar genieten zit er niet in hoor. 't enige wat ik heb is angst dat het weer zal misgaan... Des te meer omdat ik weer geen symptomen heb ... Dat het maar snel vrijdag is, dat ik ons prutske nog eens zie. Toch een dikke proficiat en probeer te genieten.
Ik heb 7 febr een miskraam gehad en testte 4 weken later weer positief. Ik durfde het in het begin niet te geloven. Met 9 weken zagen we een hartje kloppen op de echo, maar nog steeds kon ik niet echt blij zijn. Pas toen de 12 weken echo ook goed was ben ik voorzichtig begonnen met genieten en dat doe ik nu nog steeds. Dit is gelukkig verder een heel voorspoedige en makkelijke zwangerschap. Gefeliciteerd trouwens ook en ik hoop dat je straks ook kunt gaan genieten!
Ik heb 31 juli een miskraam gehad en meteen daarna weer zwanger geworden, as donderdag heb ik de eerste echo... spannend we hebben het hartje nog niet zien kloppen dus... Ik ben ook heel voorzichtig wil niet te blij zijn, want heb geen zin in een tegenvaller weer.. As donderdag gaan ze ook kijken hoe ver ik ben... Ik weet mn cyclus niet omdat ik meteen zwanger was, de eerste maand dat we het probeerden. Dus als ik van een 28 dagen cyclus uitga en dag 14 ben bevrucht, zijn we vandaag 11 weken. Maar dat hoor ik donderdag dus wel. Succes! lfs cherry blossom
cherry blossem, het zal vast hartstikke goed zijn, de echo die je straks hebt! Wel fijn om te lezen dat er meer vrouwen gelijk zwanger zijn geworden! Ik wacht alleen wel nog even met zo'n leuke banner denk ik...
Ik ben ook meteen na mijn miskraam weer zwanger geworden. Ken je gevoel wel. Inmiddels heb ik met 6 weken een echo gehad en een hartje zien kloppen maar toch zal ik blij zijn als ik wat verder ben. Heb het gevoel dat ik dan pas echt kan gaan genieten. Gefeliciteerd meid!
ik heb op 2 juni een miskraam gehad en was daarna direct weer zwanger. ik ben heel angstig geweest en dat is eigenlijk nog steeds niet over. zal blij zijn als ik een gezond kindje in mn armen heb. ben natuurlijk ontzettend dankbaar en blij dat ik zo snel weer zwanger ben. groetjes marlin
Marlie, ik herken je gevoel wel hoor, ik zit nu nog helemaal niet op een roze wolk zoals vorige keer en "voel" me ook nog niet zwanger. Mag gelukkig over 2 weken naar het ziekenhuis voor controle, eerst wilde ik even wachten tot ik wat verder ben, maar ga toch maar die afspraak maken hihi!