een vrouw van 37 is voor de trein gesprongen, bij haar thuis hebben ze haar 16 jarige dochter dood aangetroffen waarschijnlijk vermoord door haar moeder. wat bzielt die mensen toch, vreselijk gewoon.
Dochter dood, moeder pleegt zelfmoord Uitgegeven: 17 oktober 2007 12:29 Laatst gewijzigd: 17 oktober 2007 13:26 ENSCHEDE - In Enschede heeft de politie woensdag in een huis aan de Saasveldbrink het lichaam van een 16-jarig meisje gevonden. Haar 37-jarige moeder uit Enschede werd eerder dood aangetroffen bij het treinspoor aan de Kettingbrugweg in Hengelo. Ze heeft vermoedelijk zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen, maakte de politie woensdag bekend. De dochter is waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gebracht. Melding De politie kreeg iets na achten een melding binnen dat er een vrouw onder de trein was gekomen. Nadat ze haar identiteit hadden vastgesteld, gingen agenten naar de Saasveldbrink om de familie in kennis te stellen en troffen ze daar het stoffelijk overschot van de dochter aan. De politie heeft een 18-jarige zoon van de vrouw, die elders woonachtig is, geïnformeerd. De politie is bezig de rest van de familie in kaart te brengen. De politie is in het huis bezig met sporenonderzoek. Bron: nu.nl
Ik hoorde het op de radio toen ik aan het dwijlen was net! Hoe is het toch mogelijk! het gaat maar door met de familie drama's! Vreselijk dat het zo ver heeft moeten komen.
Ik zei gister nog tegen mijn man, jee, als we volgende keer ruzie hebben dan ken je me net zo goed doodsteken, is tegenwoordig in de mode, als die steekpartijeen en drama's het is toch te gek voor woorden!
Brrr... dat is wel heeeeel dicht in onze buurt! Wat een nare berichten weer maar je raakt er inmiddels aan gewend.
Ja vreselijk, maar vind Nederland steeds meer op Amerika beginnen te lijken...zelfs op de scholen zijn je kids niet veilig meer!
ja erg he gebeurt steeds vaker maar het ergste vind ik ik woon achter het trein stuk waar de vrouw voor de trein is gesprongen 2 minuten lopen en ikm ben er vind het vooral verschrikkelijk voor de conducteur wat zal die er een trauma aan over houden als je zoiets voor je ogen krijg. ja vind het gewoon erg allemaal
ik heb hier ook geen woorden voor! Is het al zeker dat de moeder haar dochter om het leven heeft gebracht?
Nee dat is niet zeker. Misschien heeft ze haar dochter wel dood aangetroffen en heeft ze daarom zelfmoord gepleegd?
Misschien willen ze het zo laten lijken, maar is er iets heeeeeeel ergs gebeurd! De dochter vermoord, en ze hebben de vrouw gedwongen om voor de trein te springen zodat het zou lijken op een familiedrama. Ze maken het toch steeds gekker in Nederland, dus zou er niet raar van op kijken helaas Verschrikkelijk voor het meisje, wat zal die zich bang hebben gevoel zeg
mensen hebben de moeder gezien bij het spoor, ze kwam rustig aan fietsen en heeft rustig haar fiets tegen een hek aangezet en is toen voor de trein gesprongen. ze kwam heel rustig en kalm over, als je gedwongen wordt ben je wel inpaniek denk ik.