misselijk van flessen MvM!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juniper, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi hoi,

de titel zegt het al; ik doe mee met Moeders voor Moeders, maar word echt vreselijk misselijk als ik dat desinfectiespul ruik dat ze in de flessen stoppen! Iemand hier ervaring mee? En wat kun je eraan doen? Want ik denk er over om er maar mee te stoppen....

X J.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geen ervaring mee maar kreeg van de merv. van mvm de tip om op een droge dag de flessen in de tuin te zetten en de deksels eraf...en even een poosje laten doorwaaien...verminderd de geur aanzienlijk schijnt :D suc6

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    adem inhouden wanneer je aan het overgieten bent en dan gauw de dop erop draaien...

je bent niet de enigste die het smerig vind hoor!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik vond het vreselijk stinken inderdaad & ik werd er zeker ook misselijk van... maar wat Liesje al zei: adem inhouden, snel overgieten, dop dr weer op draaien en ademhalen... tadaaa! :D

Geen reden om er mee te stoppen toch?

5. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Idd ik hield ook altijd mijn adem in, of draaide mijn hoofd weg. Misschien is een andere optie (kreeg ik als tip van de mevrouw van MvM) om je partner het over het laten schenken. Je bent toch niet alleen zwanger, ze moeten er maar wat meer voor over hebben :)

Succes, maar ik zie dat je er al bijna bent, kop op die laatste weekjes redt je ook nog wel!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    adem inhouden!
    je bent er bijna!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    bij het overgieten de bus zo ver mogelijk van mij vandaan, adem inhouden en de urine overgieten.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

niet stoppen hoor! Ik en vele andere meiden hebben dit echt nodig voor onze medicatie om zwanger te worden! Makkelijk praten ik weet het... vriendin van mij vond het ook vreselijk stinken.... is ook niet fijn! Succes ermee en geniet van je zwangerschap!

9. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Pffff vond het ook vreselijk stinken, dus idd adem inhouden hahaha

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha en dan maar hopen dat er geen scheurtje in de fles zit als je het net volgepiest hebt (2 liter stroomt hard en stinkt ook als het over je vloer gaat en probeer dan je kotsneigingen maar eens op te houden!). Ik doe niet meer mee dit keer, bah!

11. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Is misschien ook niet een geweldige oplossing, maar iets beters weet ik ook niet. Je zou ook kunnen proberen om meerdere plasjes in de kan te doen en niet elke keer over te gieten, maar bv alleen de keer voordat je gaat slapen. Dan hoef je niet 20 keer per dag die fles open te draaien.

xxx

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik en vele dames met mij denk ik, hopen dat jullie het nog even volhouden want wij hebben dit nodig, succes!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Kijk hiervoor doen we het hé :D
    Fijn om te lezen dat er daadwerkelijk vrouwen gebruik van maken, dat geeft echt een goed gevoel..!
    En ja, tip? Zoals de meeste zeggen, hoofd wegdraaien overgieten en hup snel de dop erop!
    Als je dan een quote leest als hierboven, ga je het toch met liefde doen, de stank even te koop erbij nemen :D

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik hoef maar naar mijn banner te kijken en dan weet ik weer waarom ik er aan mee gedaan heb... heb zelf ook van de medicatie gebruik moeten maken.

15. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Naast mijn adem inhouden zorg ik ook altijd dat ik de fles boven neushoogte houd. Dat scheelt aanzienlijk :)!

Het is inderdaad voor het goede doel, maar ik merk nu wel dat ik inmiddels aan het aftellen ben... Nog anderhalve week :)!

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    haha 5 jaar geleden deed ik ook mee met MvM ,en vandaag komen ze weer bij me..ik kan die geur nog zo naar boven halen :)
    ik spaarde ook vaak wat op,en dan sel dop eraf,neus dicht en overgieten...tegen het eind was ik het ook zat maar het is voor een goed doel!

17. Bri

Bri Niet meer actief

Sowieso iedere dag een nieuwe fles pakken, of de vorige nu vol is of niet. Andere tips zijn allemaal al genoemd. Hou vol, het is voor een heeeeeeel goed doel!

18. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik vind ze ook echt stinken en je word er echt naar van maar dat maakt me niet uit je weet waar je het voor doet!

grtjes

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    doe ik ook inderdaad... is zo overgegoten dus je hoeft het niet lang in te houden ;)

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    als ik denk aan hoeveel vrouwen je ermee kunt helpen is die 10 weken je neus dichthouden toch niet zo erg? ennuh misschien een tip om het boven de gootsteen over te gieten en niet boven je vloer :(

vind dat iedereen het zelf moet weten of hij/zij meedoet maar om nou niet mee te doen omdat het stinkt.....

Deel Deze Pagina