beetje onnozele vraag over lange trui die met de lengte net over billen komt

Discussion in 'De lounge' started by hanna76, Sep 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik heb wel enkele uitgelubberde truien maar dat is ook mijn eigen schuld. Ik ging altijd in kleermakerszit zitten en vond het dan heerlijk om die trui nog over mijn knieën te trekken. Zelfs op een stoel zat ik in kleermakerszit... Ben het nu wel zo ongeveer afgeleerd al zit ik nog wel altijd raar volgens sommigen.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lol inderdaad. maar het is wel zo. Als je een hele dikke kont heb, wordt die meer platgedrukt als je zit dus dan lubbert je trui wel meer uit.

heb geen hekel aan dikke reten ofzo hoor.

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    hij kan inderdaad uitlubberen als je van achter wat dikker bent.
    gewoon iets omhooog schuiven.
    doe ik ook vaak en ik heb ook geen minikontje (nee ook geen dikke vette reet)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Leuke tuniek hoor! En idd net wat halverwege/boven je billen dragen en dan is d'r helemaal niks mis mee!

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
  6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    En nu ik jullie toch allemaal 'spreek'. Welke kleur zouden jullie onder deze rode trui dragen? De kol hangt vrij laag, dus je ziet een flink stuk van het shirtje eronder. Mijn vraag: welke kleur?
    Ik neig altijd naar zwart, maar als ik deze al op een zwarte broek draag wordt het een beetje eentonig...
    Dus kom maar op met jullie kleur-ideeën!! :)

Gebreide tuniek koop je online bij Miss Etam

7. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou er een wit shirt onder doen maar wat je ook kan doen is naar de zeeman gaan en daar van die seamless bh topjes dingen kopen (zijn 2,99 zijn er in wit en in zwart).
    Dat zit niet zo warm eronder zeg maar,die gebruik ik altijd onder jurkjes of tuniekjes met een best decolette zeg maar want mijn voorgevel is de kleinste niet en wil er nogweleens uitkomen als ikd at niet doen :)

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Mooie trui!

Ik zou ook voor wit gaan. Zwart met rood combineert m.i. niet met veel andere kleuren. Ik zou ook niet voor een druk motief eronder kiezen omdat het een vrij elegante trui is. Denk dat wit er heel mooi onder staat.

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die trui lubbert niet, teminste bij mij niet. ik heb geen giga reet maar het zit er wel snappie :) en die truien blijvn gewoon mooi zitten hoor!!
    ik zou er een donkere broek of legging onder doen, ik vind wit nooit zo mooi en al zeke rniet als legging. Nou draag ik zelf ook nooit wit maargoed het kan wel ;)
    Ik zou voor grijs/zwart/donkerblauw ofzo gaan en dan met een leuke riem of mooie ketting :)

Share This Page