Hoi, Ik heb sinds een paar dagen last van dunne ontlasting. Weet niet of dit een goed of een slecht teken is. Heeft iemand hier ervaring mee?
De vorige keren toen ik zwanger was had ik ook last van mijn darmen en dergelijke. De ene moment had ik ook dunne ontlasting en de andere was ik geconstipeerd! Dus het kan wel een goed teken zijn, maar alleen een test kan zekerheid geven! Voel je niets anders?
Ja, ik voel zo veel dingen. Gevoelige borsten, steken in mijn onderbuik, hoofdpijn, verstopte neus (voral 's nachts, soms duizelig en misselijk, last van puistjes op de meest vreemde plekken. word er GEK van. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan maar die was negatief. Wil morgenvroeg nog eens testen als niet zijn geweest.
Is winderigheid een symptoom bij sommigen? Ik heb daar nooit last van, maar vandaag is het vreselijk! En het ruikt niet naar roosjes :S Aan het eten ligt het denk ik niet want vriendjelief heeft nergens last van. Heb overigens geen dunne ontlasting, maar ben vandaag wel 4x geweest voor een klein beetje ipv 1x goed lekker genant dit
Nou, ik kan niet zeggen dat ik me kan herinneren dat ik daar last van had in het begin... De rest van de zwangerschap was het afwisselen van dia naar niet kunnen, naar 3 keer per dag moeten.... Ik teste pas 6 dagen na mn nod positief dus... EN dat was met zon test waarmee je 4 dagen VOOR je nod zou kunnen testen..... Succes
ik had voor mij NOD geen last hiervan. Alleen nu erna soms als ik raar eet. Nouja raar, een keer met spinazie en rode kool. Hoe gek... met pittige dingen dus nog echt niet *afkloppen*