ik verwacht mijn kindje juli 2009, ben nu 5wk en 4 dagen. bij mijn vorige 2 zw schappen was ik verder in voordat ik het wist, gister heb ik het tegen mijn moeder verteld wegens omstandigheden, ze was dolgelukkig. zulke reacties zijn goud waard. geweldig we wachten nog met de rest om het te vertellen. wie zijn nog meer zwanger van de 3 de?
hey woezeltje hihi aparte naam hoe kom je erop. hoe oud zijn je andere 2 kindjes? die van mij is 11 en 8 2 meisjes
woezeltje...tja verzonnen nadat ik wist van deze zwangerschap.woezel en pip zullen straks in de babykamer komen . yorrick is 4 en micko is nu bijna 9,5 maand.dit jaar bevallen en weer zwanger .
hi ik ben nu 11 weken zwanger van onze 3e Heb al 2 dochters (3,5 en bijna 2) Heb het gevoel dat deze zwangerschap me toch iets zwaarder valt, herken jij dat of niet?
ook ik ben zwanger van nummer 3 ik heb al 2 jongens Enrico van 8 en Anthony van 2 de dag na mijn zoontje zen 2de verjaardag wist ik dat ik zwanger was van een 3de
hoi hoi, Ook hier zijn we zwanger van ons derde spruitje we hebben al 2 dochters 1 wordt in maart 2009 5 en de ander komende maand 3 jaar lekker gezellig een groot gezin
Andrea, Gefeliciteerd! Hier nog één die zwanger is van een derde. Wij hebben al twee meiden van 6 en 4 jaar! Nog een derde gezonde spruit lijkt me erg leuk, nog 1 keertje tutten en genieten (als het goed mag gaan).
Hallo, Gefeliciteerd ! Nou, ik dus ook zwanger van de derde... Mijn oudste is elf, jongen. En mijn dochter is van Oktober 2007. Ben nu 13 weken zwanger van de derde.
Hey meid gefeliciteerd...Geniet ervan... Oja ben ook trouwens zwanger van een 3e... Heb al 2 meiden... Liefs Jeanney