Beetje onzeker deskundige hulp graag ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sannie1977, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie1977

9 apr 2010
    18
    0
    0
    administratief medewerkster
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag.. Afgelopen week heb ik vanaf dinsdag krampen in me onderbuik, steken in me borsten.. Iets gevoelige tepels..Stemmingswisselingen licht maar wel aanwezig.. Als ik ging zitten nou dan voelde ik het helemaal goed .. Heb al het een en ander lopen pluizen hier maar nu het volgende ik voel nu nog een klein beetje wat alleen bij het gaan zitten voel ik het iets duidelijker.. Heb wat licht donkerbruin slijm ..(sorry)

Ik moet vrijdag de duiveltjes krijgen LIEVER NIET.. maar wat denken jullie..

Groetjes Sannie

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    #2 Lavendel82, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
    ik weet niet wat je wou zeggen/vragen...maar in ieder geval hoi terug;)

de eerste keer stond er in je berichtje alleen maar....hoi allemaal;) vandaar bovenstaande opmerking

3. Sannie1977

9 apr 2010
    18
    0
    0
    Mijn vraag hahaha.. zou het een innesteling geweest zijn?? Ik heb dit nog nooit qua ongie klachten zoo vroeg al gehad..

Sannie..

4. Sannie1977

9 apr 2010
    18
    0
    0
    Aanvulling 2..;) Ik heb wel steekjes nog in me onderbuik..maar niet zoals ik zou hebben als ik mijn ongie zou voelen..

Whaa wat is wachten toch erg..

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hoi hoi

Een herkenbaar verhaal, dit heb ik ook eens gehad maar toch gewoon ongi geworden nadien... :(

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    houd je ook je temp bij? dan zou je in je temp wat kunnen zien.

ik denk dat het beide kanten op kan gaan, de klachten die jij beschrijft had ik altijd voordat ik ongi moest worden...maar er zijn ook vrouwen die dit alleen hebben bij eventuele zw.schap

7. Sannie1977

9 apr 2010
    18
    0
    0
    Dat klopt dat dit inderdaad zulke klachten zijn die temaken hebben met ongie worden.. maar 2 weken van tevoren.. En omdat de symptomen van zwanger lijken op die van ongie.. Dacht laat ik het hier even vragen..

San

Deel Deze Pagina