Hallo, Ik ben nieuw hier en net 17 weken zwanger. Iedere week meet mijn moeder mijn buik, maar nu zit ik al een week of twee op hetzelfde aantal centimeters. Is dat normaal of moet ik me zorgen gaan maken? Woensdag moeten we wel weer naar de gynaecoloog, maar wou het wel graag even weten! Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me er meer over kan vertellen!
zou me zeker geen zorgen maken...je ben pas 17 weken he..en weet niet of het je eerste is?maar ik ben nu 34 weken en mijn buik heeft ook redelijk lang stil gestaan...en dat je buik stilstaat betekent niet dat je baarmoeder niet groeit...de vk meet die nl..
Dit is de eerste ja. Heb wel al af en toe verschrikkelijke jeuk aan mijn buik. Ik heb wel een beetje een buikje nu, maar vond het zo raar dat het al een paar weken niet groeide. Misschien ook een beetje eng omdat het de eerste is..
Niet bij iedereen groeit de buik elke week. Soms staat het even stil en dan krijg je weer een groeispurt. Ik zou me niet druk maken en stoppen met elke week meten doet de gyn wel voor je en als die zich niet druk maakt moet jij dat zeker niet doen. Gewoon genieten van je zwangerschap
Is heel normaal. Gaat vaak met groeispurten, soms een paar weken rustig, en dan wordt je opeens een ochtend wakker, ziet jezelf in de spiegel, en denkt dat je ontploft bent Hier gaat het qua gewicht ook zo. Soms weken hetzelfde. En dan opeens 1 of 2 kilo erbij in een paar dagen..
Idd geen enkele reden tot zorgen meid. Je bent pas 17 weken. Was toen sowieso nog helemaal niets gegroeid. Komt vanzelf, en zoals voorgaande dames al opmerkten kan dat ook in spurtjes! Geniet van je zwangerschap!
ik wist zeker dat jij zou reageren kellox bij jou heeft het ook redelijk lang geduurt eer je wat zag...en als ik jou buik naast de mijne hou ben ik jaloers hoor....had ik maar zo een buikie hahaha nee meid echt ik meen het je moet nog zo lang en j bm groeit echt wel hoor anders hoor je je vk wel nl.. xxxxx
Net wat de anderen zeggen, heel normaal. Maar ook: misschien ben je niet gegroeid in omvang, maar is je buik wel omhoog gegroeid.