hallo! ik ben nu 33 weken en alles gaat prima. ben ook tottaal niet bang voor de bevalling qua pijn ofzo. meer dat er iets met het kindje niet goed gaat. ik beval poliklinisch dus dat is al wel een wat geruststellende gedachte. heb daar ook bewust voor gekozen. is dit stom? of voor iemand herkenbaar? mijn man zegt alleen: niet druk maken. maar wil er graag eens een keer echt over praten zeg maar.
heey meis wat je verteld is heel herkenbaar, ik was nooit bang of zo , maar tegen het eind werd ik onzeker , zou hij wel compleet zijn , zou er wat mis zijn , zou alles wel goed gaan , maar dat hoort er allemaal bij meis ... en ik weet dat het voor mij makkelijk praten is , maar ik denk dat het bij de meeste rond deze tijd onzeker word ! heel veel succes met je bevalling vast !
ja das precies wat ik denk. ik bedoel echos waren allemaal goed en alle controles ook. bloeddruk enzo. voel me verder ook prima op bekkenklachten na heb ik echt niks te klagen. wel een rot gevoel soms hoor.
ja is een heel erg rot gevoel maar echt t komt goed ... nog even door bijten , en dan heb je je frummel in je handen !