lieve dames, Over een uurtje (15.30 uur)worden wij in het ziekenhuis verwacht voor de uitslag van allerlei onderzoeken naar aanleiding van meerdere miskramen. erg spannend allemaal, maar ik ben vooral bang en zenuwachtig voor de mogelijke echo die ik ga krijgen. ik ben inmiddels weer opnieuw zwanger en heb helaas door de angst nog geen seconde kunnen genieten. ben heel de week al ziek thuis, grieperig etc, maar de spanning zal ook mee spelen ben ik bang. ik ben zo bang dat de echo niet goed is of dat we te horen krijgen dat t waarschijnlijk weer een miskraam wordt. momenteel zit ik te wachten totdat mijn vriend thuis komt, die gaat uiteraard mee. ik heb het niet meer van de zenuwen en kan niks anders dan alleen maar huilen en nog eens huilen. van de zenuwen,maar ook van de angst van wat als het weer fout is. hoe ga ik dat dan weer doorstaan etc. De laatste keer ben ik door zo'n diep dal gegaan en eigenlijk denk ik wel eens dat ik daar nog eens niet uit ben. En begrijp me niet verkeerd, want natuurlijk ben ik blij dat ik weer zwanger ben, maar deze weken zijn slopend. het liefste wil ik slapen en pas over 7 weken wakker worden met de mededeling dat alles goed is. Duimen jullie voor mij dat alles goed is??? Liefs Sannie
Hey Ah meisie ik ga voor je duimen. ik gebruik natuurlijke progesteron creme dit voorkomt dat het kindje te vroeg loslaat. Normaal gesproken zorgt je lichaam hier zelf voor maar als je hieraan dus een te kort hebt kan je dus miskramen krijgen. Misschien is het een idee dit ook te gaan gebruiken? Het is een natuurlijk product en niet schadelijk voor het kindje, bij mij is het na 2,5 jaar eindelijk gelukt zwanger te worden en dit was de eerste ronde met deze creme. Je krijgt er in combinatie met visolie een rustige baby van. Succes en ik ga heel hard duimen
Natuurlijk duim ik voor je! Realiseer je wel dat stress niet goed is voor het vruchtje, dus probeer jezelf alsjeblieft niet helemaal gek te maken... Heel nuchter was mijn instelling altijd; als het niet goed zit, dan zit het niet goed, daar kun je niets aan doen... Probeer het positief te bekijken; als het niet goed zit, dan gaan jullie dus straks bij de arts horen waarom het dan niet goed gaat en kun je er wellicht wél wat aan doen.... Sterkte meid!
Dank je voor de tip. ik ga het gelijk op een briefje schrijven en zo meteen mee nemen naar het ziekenhuis. Liefs sannie
Dag dames, Nou het duimen van jullie heeft geholpen hoor. We kregen een echo en daarop zagen we een knipperend kloppend hartje!!!!! Helaas had ik een vervangende arts en deze wist dus nog niet dat ik opnieuw zwanger was. en dus hadden ze in het kamertje waar wij onze afspraal hadden, niet helemaal het juiste echo apparaat. tenminste het geluid er van was kapot. maargoed we hebben een kloppend hartje gezien en dat was voor ons al heel wat. nu krijg ik dinsdag opnieuw een echo en zo elke week tot de 13 weken. ze konden nog niet precies zeggen hoever ik was, ze schatte het op 7 weken. ik zelf zit aan 6 weken en 4 dagen, dus het zal wel kloppend zijn wat ik denk. ohh we zijn toch wel een beetje opgelucht. nouja een beetje, heel erg opgelucht. we weten dat we er nog lang en aan niet zijn,maar we zijn al weer een stapje verder in de goede richting. Op naar volgende week dinsdag. Liefs sannie
Oh wat super fijn meis!!! Wat zul je opgelucht zijn . Probeer nu lekker te genieten van het zwanger zijn!!
Wat fijn dat het hartje klopte zeg! Ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed mag komen dit keer. Probeer er ondanks alles nog een beetje van te genieten!