voorweeen vanaf 24 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mariekebr1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Ik heb al vanaf 24 weken periodes met voorweeen. Ben benieuwd naar ervaringsverhalen. Ik word er onrustig van en vraag me echt af of ik te vroeg ga bevallen. Dacht namelijk dat dat pas vanaf 35 weken zwangerschap begon en vind dit wel erg vroeg gerommel. Heb ook wel eens het idee dat de baby al aan het indalen is. Tot nu toe heeft het nog niet tot ontsluiting of noemenswaardige verkorting van de baarmoedermond geleid, maar lijken ze steeds meer op echte weeen. Ik hou het wel in de gaten, maar wat ik al zei....onrustig word ik er wel van.

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik ben al heel vroeg voorweeën beginnen krijgen, vanaf week 12 ook harde buiken!

Uiteindelijk op 30 weken in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers. Vandaag ben ik 35 weken zwanger dus ik wacht af wanneer ons kleintje komt!

24 weken is zeker niet te vroeg hoor voor voorweeen

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik snap dat je er onrustig van wordt, zeker omdat het inderdaad wat vroeg is. Weet je zeker dat je het gerommel niet verward met iets anders? En heb je je zorgen besproken met je verloskundige/gyneacoloog?

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    het zijn niet mijn darmen of banden ofzo. Het begon met menstruatieachtige krampen. Nu zijn het krampen over mijn hele buik, lijkt op darmkrampen alleen zonder aandrange, die dus komen en gaan. Ik weet zeker dat ik het niet verwar met iets anders. Mijn verloskundige is op de hoogte en noemt het voorweeen.

Deel Deze Pagina