een te kleine Baarmoeder

Discussion in 'Zwanger worden' started by rodean, Mar 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rodean

rodean Lid

Feb 15, 2007
    90
    0
    0
    Hallo,

Ik heb even een vraag wie heeft info over een te kleine of kleine baarmoeder. ik ben vorige jaar bij gyn geweest voor allerlei onderzoeken (had niks met kinderen te maken) en toen zij de gyn dat er niks was maar dat ik wel een kleine baarmoeder had. nu ben ik gister bij toeval bij een para begaafd iemand geweest en die kwam uit het niets dat door mij waarschijnlijk kleine baarmoeder geen zwangerschap kan volbrengen. (2 keer miskraam gehad 1x 7 weken en 1 x 20 weken.)
    weet iemand hier iets over en moet ik nu naar dokter gaan? ik geloof at soort mensen nooit echt maar ze zei allemaal erg rake dingen!

groetjes :rolleyes:

2. Dit zeiden ze ook tegen mijn collega...Ze hield er dus rekening mee nooit kinderen te kunnen krijgen maar inmiddels heeft ze 2 gezonde dochters! Ze moest wel in het ziekenhuis bevallen maar het is haar wel gelukt!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb echt geen idee
    Maar ik denk dat je ha je er wel informatite over kan geven.

4. rodean

rodean Lid

Feb 15, 2007
    90
    0
    0
    veertje 1979:

Je collega heeft het bij haar lang geduurd voor ze zwanger was of weet je niet? ik ben nu 9 mnd bezig waarbij ik 2 mnd geleden een miskraam heb gehad bij zeven weken

5. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken voor in het ziekenhuis, dan weet je in ieder geval of het een probleem geeft als je zwanger wil zijn. En misschien een ander tip: Nooit meer naar een parabegaafd iemand gaan, dezelfde gelt is er niks aan de hand en heb je je al die tijd druk gemaakt om niks.
    Heel veel succes en ik hoop dat je alsnog snel spontaan zwanger wordt.
    Groetjes Jolie

Share This Page