beetje onzeker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selmalientje, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    nee dat lijkt me niet...
    als je aan de pil zit, wordt je huishouding van je hormonen door de pil geregeld.
    wanneer je dan je stopweek houdt, hoort er een ontrekkingsbloeding te zijn...
    als ik het goed heb hoor... :rolleyes:
     
  2. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Vanmorgen nog een testje gedaan, was negatief.
    Ik denk dat ik er nu toch wel van uit mag gaan dat er niks aan de hand is? :p

    Groetjes Selma
     
  3. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ik heb vandaag nog een test gedaan, was negatief. ben nu 2 weken en 4 dagen over tijd.
    ik ga er nu echt gewoon van uit dat er niks aan de hand is.
    lijkt me wel het beste toch?
    en hoe groot is de kans nou dat er nu nog een test positief gaat worden? :)

    Groetjes :p Selma
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    de kans lijkt met klein Selma, maar voor de zekerheid kun je misschien toch beter even langs de HA gaan, het is raar dat er geen ontrekkingsbloeding komt als je de pil gewoon hebt gebruikt

    Karin
     
  5. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ja, daarom twijfel ik ook zo, Ik ben echt nog nooit niet ongesteld gewoorden.. maarjah nog 11 daagjes 10 april weet ik het, dan moet ik ongesteld worden!

    groetjes en bedankt voor de reactie Selma
     
  6. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Het kan idd dat je een keer een ongi overlaat in een stopweek. Je moet dan op gewone tijd weer beginnen met de pil. Als je na die strip ook niet ongi wordt moet je een test doen.
    Dat advies geven wij altijd op het werk (ben doktersass.)
    Als die test van jou negatief is zou ik me niet teveel zorgen maken.
     
  7. Astastia

    Astastia Lid

    30 mrt 2006
    7
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde. Bij mij kwamen eerst wat rare symptomen (in deze volgorde): moe, pijn in mijn onderrug, misselijk, nog meer moe, lichte buikpijn, nog meer moe, iedere keer krijg ik zuur in mijn mond (vies joh)... (en een beetje emotioneel geloof ik, ik moest gisteren ineens bijna huilen van iets op tv wat eigenlijk niet eens om te huilen was).

    Nadat mijn moeder me van de week vroeg of ik niet zwanger kon zijn ben ik gaan nadenken en ik ben er gisteren achter gekomen dat ik met het wisselen van pil een fout heb gemaakt in de stopweek, een dag te laat met de nieuwe pil begonnen (en dit 2 maanden achtereen).
    Nu durf ik eigenlijk geen test te halen. Ik ben doodnerveus. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, wat kan 1 zo'n pilletje nu uitmaken?

    Ik heb mijn moeder de meeste van mijn symptomen niet eens verteld, bang dat ze nog meer gaat denken dat ik zwanger ben (heb liever dat ze dat niet denkt voordat anders bewezen is)

    Enfin, ik wacht nog even af..
     
  8. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ik zou wel gewoon testen hoor. ik vond het eerst ook heel erg spannend, het kopen in de winkel vond ik al beetje eng :rolleyes:
    Maar het is echt zo gebeurd en ben je tenminste wel van al je onzekerheden af!!

    Ik ook nu mijn test al 3x negatief is geweest. ookal twijfel ik nu nog wel steeds :rolleyes: nog 10 daagjes en dan weet k het helemaal zeker.

    ik was trouwens ook vreselijk emotioneel. woensdag had ik enorme huilbuien. en wist totaal niet waarom... Vaag

    Maar veel succes! :) komt goed!
     
  9. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Nog niet ongesteld... kan nog komen... :cry:
     

Deel Deze Pagina