Pijnstillers beschikbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DebbieHout, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebbieHout

    DebbieHout Nieuw lid

    10 apr 2006
    2
    0
    0
    Middelbeers
    Hallo,

    Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en ik heb ongelooflijk veel pijn aan mijn ribbenkast en onder mijn borsten. Het is echt bijna niet om uit te houden. Ik kan eigenlijk niet fatsoenlijk meer zitten of liggen. Ik slaap 's nachts ongeveer een uurtje of 3 à 4. Dit is volgens mij niet goed. Niet voor mij en ook niet voor de baby.

    De dokter heeft het over een spierscheuring, maar zeker weet hij dat ook niet. Omdat ik zwanger ben, mag hij mij echter geen pijnstillers voorschrijven. Paracetamol mag wel, maar dat heeft geen effect. Eigenlijk komt het er op neer dat ik de pijn maar moet verbijten. Maar ja, ik moet nog 14 weken en dit gaat echt niet goed zo!

    Mijn vraag is, of er iemand iets weet of sterkere pijnstillers zijn dan paracetamol, maar die wel geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Ik ben inmiddels behoorlijk wanhopig en ik ben bang dat het niet goed afloopt als er niets aan de pijn gedaan kan worden.

    Debbie
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou die vraag even bij de verloskundige neerleggen. Hier op de site kun je onder het kopje verloskundige ook je vragen stellen.

    Succes kwebbel
     

Deel Deze Pagina