De hele zwangerschap lang was ik een soort halfgare vaatdoek, kwam niet verder dan bank of bed en als het echt moest sleepte ik mezelf in het tempo van een bejaarde slak naar waar ik naartoe moest. De laatste paar weken was ik het zo zat. En nu? Zaterdag kwam de energie ineens opzetten en heb ik bijna mijn hele achterstallige huishouden weggewerkt. Gisteren heb ik uitgebreid boodschappen gedaan, uiteindelijk met drie volle tassen thuisgekomen vol spul wat ik allang nodig had maar waarvoor ik nooit de energie had om het te gaan halen. Daarna thuis nog van alles gedaan. Vandaag al vroeg begonnen met twee wassen wegwerken, daarna van 11:00 tot 17:30 bezig geweest met een grote muurschildering op de muur waar het babybedje komt te staan, daarna nog steeds niet moe dus lekker gekookt, en nu is het dat mijn bekken het opgeeft maar qua energie zou ik nu nog mijn hele huishouden opnieuw kunnen gaan doen. Heerlijk dit! Is dit iets tijdelijks of blijft dit gewoon lekker tot de bevalling aanwezig? Van mij mag het blijven . Ik ben erbij overigens ook extreem vrolijk, dat is ook wel lekker na al die maanden chagrijnig rondlopen.
Nesteldrang! Ik had het bij beide inderdaad ok de laatste weken en vlak voor de geboorte Heb op de dag dat mijn zoon geboren was ht hele huis gepoetst en alle tegeltjes + voegen gepoetst Bij mijn dochter het hele interieur veranderd op de dag dat ze geboren is Geniet ervan!
Had ik ook toen ik eenmaal met zwangerschapsverlof ging. Dat duurde ook nog eens twee weken langer en ik vond het absoluut niet erg dat de kleine niet kwam. Ging me iedere week nog beter voelen! (en ik liep vanaf 8 weken al gedeeltelijk in de ziektewet door schildklier en extreme vermoeidheid tot me verlof). Hoop voor je dat het zo blijft!!
Lang leve de nesteldrang! Hier de hele zwangerschap futloos en misselijk geweest. Nog steeds wel misselijk, maar sinds een paar dagen wel weer energie. Veel energie zelfs! Dus hier ook niet te stoppen met schoonmaken!