Ik heb een paar dagen last van voorweeën slaap daardoor slecht. Heb last van mijn benen en rug. Maar nou wil ik even vragen of dat iemand weet wanneer dat ze eventueel gaan om te strippen of zo iets dergelijks. Want ik kan dit niet nog 2 weken volhouden.
Dat ligt helemaal aan jouw eigen toestand (of je baarmoedermond te strippen is) en aan je vk. Niet iedereen hanteert dezelfde protocollen daarvoor. Ik zou het gewoon even vragen aan je vk. Je bent over je uitgerekende datum heen, hebt voorweeen...wellicht dat ze gaat kijken of het kan. Heel veel succes! Elmo
Ik loop nu 3,5 week met 1 cm ontsluiting en voorweeen. Ook weinig slaap gehad dus, ben echt uitgeput. Ze hebben afgelopen dinsdag bij de controle gezegd dat ze woensdag gaan strippen, dan ben ik 40 weken zwanger. Ze zeggen dat het eerder geen zin heeft om te doen. Maar je bent al overtijd en ik denk als je aangeeft dat je voorweeen hebt en slecht slaapt, dat ze het dan wel willen proberen. Maar dat hangt natuurlijk ook van de verloskundige ed af. Sterkte ermee!
ik ben ook gestript vanwege dat ik nietmeer aan mijn nachtrust kwam. maar daarvoor moet je baarmoeder wel rijp zijn, en klaar zijn om te bevallen. dit was 10 dagen voor de datum verder ligt het helemaal aan je vk, de een doet het als je 1 dag over tijd bent al, en anderen geloven er niet in.
Bij een inwendig onderzoek 2 weken terug was het al verweekt en had ik 1 cm ontsluiting dus dat zal wel goed zijn maar ik ben bij de vk geweest en die zij dat ik geduld moet hebben en dat ik volgende week terug moet komen als ze er dan nog niet is moet ik die week erna om een echo als dat dan goed zit laten ze haar nog gewoon zitten totdat het vanzelf begint. Dus het kan nog wel ff duren.
Daar schrik ik van! Bij mij zag het er zo uit 26/09 afspraak bij gynaecoloog 28/09 bevallen 07/10 uitgerekend 12/09 in gang zetten als ze der nog niet was Je ziet dus dat ze bij mij bij een van de laatste afspraken al meteen een datum prikken waarop ze t in gang zetten als je over je tijd loopt. Misschien in België gewoon anders dan bij jullie. Alvast veel succes met de bevalling. Ik zou gek worden overtijd te lopen! Kitty