vraag over matcare zwtest en cb digitaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by simone27, May 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simone27

simone27 Lid

Dec 19, 2007
    78
    0
    0
    hallo ik heb een vraag over de matcare test
    ik heb vandaag een 2de test gedaan en er lijkt iets van een streepje te staan eerdere test was echt negatief maar als ik hem op foto wil zetten zie je het bijna niet (staat wel in me album)
    nou heb ik gelezen dat er ook veel zijn bij wie de matcare een heel licht en heel vaag streepje gaf en dat ze met de cb digitaal meteen zwanger op het scherm kregen wie kan me hier meer over vertellen en wie heeft er ervaring mee?
    bedankt simone

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    de cb digitaal heeft meer hcg nodig dan een matcare test. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een test (matcare) doen. Heel veel succes!

3. simone27

simone27 Lid

Dec 19, 2007
    78
    0
    0
    hallo pluys

ja dat had ik begrepen dat de cb meer hcg nodig heeft maar dan is het toch vreemd dat er vrouwen zijn die op matcare een licht/vaag streepje krijgen en de digitaal meteen zwanger zegt?
    ik kan denk ik niet meer doen dan afwachten....
    bedankt iedergeval simone

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik had ook op verschillende testen vage streepjes en op de digitale cb direct 'zwanger'. Is het proberen waard...

5. simone27

simone27 Lid

Dec 19, 2007
    78
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap

dat is waar proberen kan altijd ik hoop het zo maar omdat de digitale meer hcg nodig heeft durf ik het niet zo goed maar ja we zien het wel bedankt iedergeval simone

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik zou een cb digi doen... Zo gevoelig zijn ze niet hoor... Ik heb er 3 dagen voor mn nod mee gestest...

7. simone27

simone27 Lid

Dec 19, 2007
    78
    0
    0
    ok wist niet dat dat kon als er morgen nog niks is dan ga ik de digitale halen hopenlijk met positief resultaat :)

simone

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ik heb ook 2 dagen voor NOD met digi positief getest, en matcare gaf toen ook nog een heel licht streepje dus idd zo gevoelig zijn ze niet ;) gewoon doen ;) succes!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Simone: volgens mij zie ik op die tweede foto wel een streepje :rolleyes: Morgen digitale doen? ;)

10. simone27

simone27 Lid

Dec 19, 2007
    78
    0
    0
    tezzz ik ga morgen de digitale halen word echt gek van dat vage streepje in het echt zie je hem wel iets duidenlijker maar niet dat ik overtuigd ben zeg maar morgenochtend doe ik eerst nog een matcare dan moet de streep al donkerder worden toch?

simone

Share This Page