Ben 2 maanden geleden gestopt met de pil, maar wordt steeds niet ongi heb vrijdag een test gedaan was negatief, maar heb wel heel veel kwaaltjes, moe misselijk overgeven en duizelig en heel erg veel buikkrampen waar ik snachts van wakker lig en nog veel meer kwaaltjes Heb net de HA gebeld en die stelde me goed op mijn gemak ik ben nu al weer 11 dagen overtijd In de week van 24 juli moet ik weer ongi worden, is dat niet het geval moet ik langskomen en gaan we verder kijken Heb echt een hele toffe HA die me graag wil helpen, dat geeft me een goed gevoel veel liefs winnie1984
He winnie, Wat naar voor je... Ik hoop dat je al voor 24 juli duidelijkheid krijgt (en dan het liefst en positieve test natuurlijk)! Wel erg fijn om te horen dat je huisarts zo begripvol en steunend is! Ik zal voor je duimen
Hoihoi! Ik heb ook zon toffe HA, hier lees je wel andere dingen. Maar 11 dagen overtijd en klachten? Dan kun je toch ondertussen wel een nieuwe test gaan doen? En dan geen ETos test... Spannend!
ja heb veel klachten, de HA adviseerde me net aan de tel. dat ik eind deze week begin volgende week nog 1 test kan doen en dan afw8 tot 24 juli, en anders naar de HA toe gaan Ik lees inderdaad heel veel rare dingen over de HA gelukkig heb ik dat niet liefs winnie
Heej meid dan wacht ik eind deze week s'ochtends je smsje wel af, ben toch wel erg benieuwd hoor! Wel fijn dat je HA daar zo in wilt helpen en je niet aan je lotje over laat en zegt wacht maar af! Want die heb je ook. Vriendin van me is al bijna 9 maanden niet ongi geweest (geen eisprong gehad) en dokter zegt je bent nog jong dus nog genoeg tijd om moeder te worden dus we wachten gewoon ff aantal maanden af Ze wil juist jong moeder worden! Succes meid!
Mijn HA is ook erg tof moet ik zeggen. Het is ook een vrouw dus misschien kan ze zich meer inleven in de situatie, ook met mijn MK was ze erg lief... Winnie '84 ik hoop dat je stiekum zwanger bent... Liefs Silla
Mag je blij mee zijn! Had vrijdag ook de huisarts gebeld (heb ook een vrouw) kreeg de ass. Gaat de HA eerst 2 weken op vakantie en dan ga ik 2 weken op vakantie Toen legde ik het probleem voor aan de ass.. die zei ook. je bent nog jong en pas gestopt met de pil, wacht eerst nog maar een paar weken!!! *snik* maar echt super dat jou HA zo inleefd!
gelukkig heb je een goede HA daar kan je zeker blij mee zijn want je heb er ook bij zitten waar je je eigen afvraagt waar hebben ze hun diploma bij gehaald ik heb ook geluk met mijn HA in iedergeval sterkte er mee en altijd goede hoop blijven houden gependeld door sonja:augustus 2006 zwanger jongen
Mijn HA is een man heb alleen een vrouw als assistente. Maar ik hoef voorlopig nog niet naar de huisarts ik ben net ongi geworden ( gelukkig ) klinkt heel gek maar was bang dat ik heel lang aan het ontpillen ging maar gelukkig is dat dus niet zo!!! ( Hoop dat jullie dat niet verkeerd oppakken ) Misschien de volgende ronde wie weet, bedankt voor alle lieve berichtje liefs winnie
Nieuwe ronde en nieuwe kansen en gelukkig is er weer wat duidelijkheid.. zo zie je maar weer alles komt goed meid Kijk maar naar mij en me buik