Vreemd soort radio stilte....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Vandaag is het een beetje vreemde dag. Waar ik al dagenlang een licht kramgevoel had elke dag, voel ik nu helemaal niks... En mijn supergevoelige tepels die eigenlijk ronduit zeer deden lijken nu wel veel minder gevoelig...
    Eigenlijk denk ik dat deze ronde gaat eindigen in een ongi. Maar laat het dan alsjeblieft op de 16e komen en niet later. Want dan zijn we in mijn vruchtbare dagen nog thuis....
    Op vakantie bij mijn ouders in een super gehorig huissie en met mijn puberzoon op onze kamer....dat zie ik toch niet zitten hoor... ;)

2. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ik zal voor je duimen

En op vakantie: dan stuur jij je ouders en zoon toch lekker uit eten.... hebben jullie het rijk alleen ;)

3. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Laten we hopen dan inderdaad dat je nu al zwanger bent, en als het niet zo is je inderdaad nog thuis bent voor te klussen!

Ik duim met je mee in ieder geval!

Hoeveelste ronde is het eigenlijk?

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    |Irritant die dingen he!! Als ik nog niet zwanger ben voor september dan heb ik tijdens onze vakantie m'n NOD, terwijl wij juist die vakantie zouden moeten benutten dan om onspannen aan een beebje te werken...hopelijk ziet die dan dus al in de buik !!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dit is de vierde ronde....maar ik ben een beetje ongeduldig in verband met mijn leeftijd... :oops:
    Maar ja, mijn lief is 8 jaar jonger dan ik ben...laten we hopen dat zijn zaadjes goede ferme zwemmers zijn... :)

Op dit moment weer lichte steekjes in mijn onderbuik....pppff...ik vind dat afwachten zo erg... :rolleyes:

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

owww sandraK wat een ellende meid! Lees natuurlijk ook over je wel en wee en kan me er allezins wat bij voorstellen dat het op vakantie een beetje lastiger ligt. Maar goede tip....je bent op vakantie natuurlijk lekker ontspannen duzzz...lekker buiten knuffelen onder de sterrenhemel. Ik kan het je aanraden, want niks is romantischer dan dat hoor! Dekentje erbij en zo komen jullie aan ontspannen klussen toe en heeft niemand er last van. Succes en op naar een romantische vakantie. Je moet er gewoon iets van maken meid...! (trouwens het is ook suuuuuper spannen en geeft een nieuwe demensie aan je relatie.. ;) )

7. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Zijn ook genoeg vrouwen die helemaal niks voelen als ze net zwanger zijn hoor meid! Er is nog helemaal niks verloren deze maand ;)

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @zonnestraal

Tis toch anders hoor....stel dat we samen op vakantie waren, dan is het geen probleem...
    Maar ja, ik weet er wel een mouw aan te passen hoop ik... ;)

9. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    ik had dus ook hele erge gevoelige tepels enzo en dacht misschien wordt ik dan ongi :(
    en idd vandaag naar 11 dagen overtijd te zijn in de eerste ronde ( gelukkig ) ongi geworden klinkt heel gek maar was heel bang lang te moeten ontpillen zoals ik dat hier vaak lees :(

en idd meissie je kunt meer plekjes verzinnen hoor ;)
    duim voor je meid

liefs winnie

Deel Deze Pagina