Kan je tijdens je innesteling slijmverlies hebben? Ik heb namelijk rond mijn innesteltijd 3 dagen lang veel slijm verloren, het leek wel vruchtbaarslijm. Maar tijdens me eisprong had ik ook al vruchtbaarslijm verloren, en aangezien je niet 2 keer in 1 cyclus een eisprong kan hebben vraag ik me af of er meiden zijn die zwanger zijn of jullie ook slijmverlies hebben gehad rond de innesteling. Heb verder niks gevoeld rond de innesteling. Maar ben vrij regelmatig (zie onderschrift banner) en ben van me langste cyclus uitgegaan (29 dagen) en ben dus al 5 dagen overtijd ,maar heb zondagochtend voor het laatst getest en negatief. Ga vrijdagochtend weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Ik heb dat tijdens mijn zwangerschap bijna constant gehad dat slijmverlies, dus het kan wel een teken zijn hoeft niet... Nu heb ik het weer en geen ongesteldheid + een licht positieve test maar ik verwacht er nog niet teveel van... Hopelijk is het voor jou positief en test je morgen positief Edit: overmorgen
ik had veel slijmverlies rondom de innesteling, bedacht me pas na de positieve test dat het daardoor was
Bedankt voor jullie reacties! Leek dat slijmverlies bij jullie dan ook op vruchtbaarslijm, en was het veel? Bij mij was het 3 dagen achter elkaar erg veel en leek echt op vruchtbaar slijm. Nog steeds geen bloed, en morgenochtend testen. Ben benieuwd, laat het jullie weten.
Ik heb ook veel slijmverlies deze week, begon 2 dagen na mijn ei ongeveer. Van de week was het gewoon even een beetje rekbaar! Dat heb ik nooit tijdens mijn ei (heb PCO en zit aan de Clomid, heb pas sinds kort eisprongen). En vandaag ineens een sliertje... ik snap er niks van... Succes morgen met testen!
Heb vanmorgen getest maar weer negatief! Denk dus toch dat me eisprong later is geweest. Baal hier wel enorm van, ben al 7 cyclussen regelmatig en nu dus blijkbaar niet meer. Erg vreemd. Maar dus ook nog niet ongesteld. Het enige wat ik kan doen is afwachten.
zo al 7 dgn overtijd!! ik heb de afgelopen 3 dagen ook slijmverlies gehad.... da8 dat de ei later was... maar lijkt me gek.. dus wie weet