Ik ben vandaag 40w en 1d zwanger. Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad zonder echte kwaaltjes dus er ook heel goed van kunnen genieten. Vanaf de 37e week al flinke last van voorweeen die me nu wel erg gaan opbreken. 's nachts ben ik regelmatig wakker en daardoor overdag erg moe wat nu ook wel lastig gaat worden met 2 kinderen. Om eerlijk te zeggen ben ik het nu gewoon zat. Ik heb het 40 weken met veel plezier gedragen maar het is nu gewoon genoeg. Sorry voor het klagen. Onze oudste werd geboren met 40w4d na het strippen door de gynecoloog ivm hoge bloeddruk. Onze 2e is geboren met 41w. Het kan dus heel goed dat deze ook nog even blijft zitten. Nu moet ik morgennaar de verloskundige, en hoop eigenlijk dat ze de natuur een beetje gaan helpen dmv strippen. Maarik ben bang dat ze me nog wel even laten lopen Bij wie werd het automatisch gedaan of heeft erom gevraagd en werd je serieus genomen? Hierbij komt ook dat ik dit keer erg graag thuis wil bevallen maar om de een of andere reden ebn i kbang dat ik 2 weken overtijd ga en ik dus alsnog naarhetziekenhui smoet.
Ik ben bij hugo 6 dagen te laat bevallen. Heb toen bij het laatste verloskundige bezoek strippen wel ter sprake gebracht, maar ze zeiden dat ze dat pas doen als het tegen de 42 weken loopt...
Nou ik leef met je mee hoor, hier bijna hetzelfde verhaal....Maar ik zie het ook niet zitten als er gestript of weet ik veel wat gaat worden. Moet gewoon geboren worden....Maar wel hopen dat het niet te lang meer duurt!
heej allebei even ver! Spannend he? Nou van mij mogen ze best strippen hoor. Maar ben bang dat ze hier nog niet aan gaan beginnen. Heb al wel 3 weken flinke last van voorweeen dus wellicht hebben zij al wel iets van voor werk gedaan.
Hoi Essie, ik zou gewoon vragen of ze eens kunnen kijken hoever het allemaal staat... als je baarmoedermond er al helemaal klaar voor is enzo, zou strippen toch niet zo'n probleem moeten zijn? Hier ook zo'n overtijd-loper, alleen zijn wij destijds nogal teruggezet door de echo, dus de verloskundige is ervan overtuigd dat ik nu nog maar 38,5 week ben Als er maandag bij mijn volgende controle nog niks is, ga ik ook maar eens vragen of ze de boel daar beneden eens wil bekijken, want ik kan bijna niet meer lopen van de pijn enzo 't Is allemaal hardstikke beurs bij mij, zelfs draaien in bed is een bezoeking...
Volgens mij als je aangeeft dat je de voorweeen echt niet meer trekt en dat je graag wil dat ze je strippen dan doen ze dat wel hoor. Tenminste hier wel...
Bedankt voor jullie berichtjes. Vannacht viel ik weer pas om 4 uur in slaap vreselijk! Opzich is he tallemaal wel te doen als je geen andere kinderen hebt rondlopen incl hun verplichtingen. Maargoed ik probeerhet positief te bekijken...ik weet zeker dat het binnekort gaat gebeuren, nog max 2 weken. Buiten dat....vandaag mijn 2e extra verlofdag verdient hahahahah
Vanmiddag bij de verloskundige geweest en die stelde meteen zelf voor om te kijkenof ze me miscshien kon strippen. Helaas was mijn baarmoedermond niet helemal verweekt dus had het nog niet zoveel zin helaas. Geschat op de hoeveelheid vruchtwaterverwacht ze toch dathet niet zo erg lang meer zal duren ze denkt een weekendbaby gezien ook de eerste 4 dagen te laat kwam en de jongste 8 dagen te laat.
Nou maar hopen dat deze iets eerder komt toch! Ik hoop toch ook wel te bevallen voor het weekend, hahaha Ik wortd wel helemaal gek van al die mensen die de hele dag bellen, "en is er al iets?" NEEEEE er is nog niets... Is wel lief bedoeld, dat weet ik wel maar toch irritant....
Ja i kebn die vragen ook zat hoor....kwam vanmiddag op scholplein van mijn zoontje en toe kwam de ene vraag na de andere. De stomste.....zit ze er nu nogsteeds? Ne ze is al geborenen ligt nu lekker alleen thuis te slapen maar mis mijn buik zo dat ik nu een kussen draag.... Ik ben ook vreselijk prikkelbaar de laatste dagen ... Maargoed, nog ffies hahah
Haha, herkenbaar: die prikkelbaarheid. Kan hier ook niks hebben, merk dat ik me steeds meer wat in mezelf keer en iets begin te krijgen van: laat de wereld maar doodvallen. Hoop dus ook maar dat die kleine nu snel gaat komen, voor het weekend aan, want met m'n huidige humeur krijg ik bijna medelijden met m'n stiefkids die er van het weekend weer zijn. Verder hier eigenlijk geen mensen die mij bellen, wel via hyves, maarja: dan kan ik gewoon antwoorden als ik daar zin in heb en anders niet,
Nou ze heeft het weekend niet gehaald. Heel onverwachts is onze kleine meid vanmorgen binnen 2,5 uur geboren!