22 september was mijn laatste menstruatie en op 21 oktober heb ik een zwangerschaptest gedaan van CB en gaf aan zwanger 1-2 weken. Na een week begon ik bruine afscheiding te krijgen. Ik maakte mij onwijs veel zorgen. Het was weinig, maar het is natuurlijk niet fijn om het te hebben. Maandag 6 november heb ik op eigen aandringen gevraagd aan de verloskundige voor een echo. Zij zag tijdens de echo niets, behalve dat de baarmoederslijmvlies zich aan het ontwikkelen is. Zij gaf aan om een zwangerschaptest te doen. Maandag 6 november heb ik een zwangerschaptest gedaan waarop stond zwanger 2-3 weken. De bruine afscheiding is gebleven en lijkt zelfs dikker te worden met wat weefsel erbij. Verloskundige gaf aan dat het nog te vroeg is en dat ik nu 4-5 weken zwanger ben (ongeregelmatige cylclus). Het is nog steeds 50/50 kans dat het goed kan gaan lopen. Vandaag heb ik bij het vegen meer bruine afscheiding en zie ook meer rode bloed. Ik ben bang dat het mis gaat. Ik heb ook wat bruikkrampen. Het zijn (nog) geen heftige krampen. Moet ik mij zorgen maken????????
Ik denk dat het alle kanten nog op kan gaan, zoals bij iedereen Er zijn vrouwen die wel wat oud bloed verliezen en toch zwanger zijn. Buikkrampen kan vanalles zijn. Ik wil je geen valse hoop geen maar het kan van alles zijn. Ik neem aan dat je gewoon moet afwachten? Of mag je binnenkort weer voor een echo?
Ik wil je ook geen valse hoop geven maar ik had bloedingen bij beide zwangerschappen en alles is goed gekomen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je kan helaas alleen maar afwachten