afslank pleisters pillen weet ik veel!! wat werkt

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi meiden tijd voor mij om wat te gaan doen.

na de zwangerschap ben ik heel veel aan gekomen en ik krijg het er niet vanaf!
    ik heb hulp van de huis arts maar daar word ik niet veel wijzer van. de dieetiste kan niets echt iets vinden in mijn eet patroon.
    ondertussen mag ik naar een ziekenhuis omdat ze me nu binnen ste buiten gaan keren maar dat duurt nog wel even helaas.

ik wil zoo graag af vallen ik probeer vanalles maar niets helpt.
    dus nu ben ik aan het kijken en ze hebben zo veel middeltjes op de markt ik vraag me nu af wat helpt wie weet dit.

ps. kom aub niet aan met sporten ik loop iedere dag 1,5/2 uur en zwem 1 ochtend per week en ik fiets 3 keer per week minimaal 1 uur

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

Mijn moeder gebreukte alleen dat slimfast. Van die blikjes, en die repen enzo, en at danv erder niks alleen die slimfast shakes, en us daar door dus afgevallen.

(of ze is zoveel afgevallen omdat ze dus niks anders at -.-)

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Tja dan moet je denk ik toch echt even afwachten wat de profs gaan zeggen....

Als pillen, pleisters of dat soort dingen zouden werken waren er een stuk minder dikke mensen. Als er een wondermiddel zou bestaan zou je dat wel gehoord hebben op de tv...(en dan bedoel ik niet bij tellsell)

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mee eens in pleisters,zalfjes enz geloof ik ook niet. Hopelijk kunnen ze je helpen!

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    En accupunctuur? Zelf geen ervaring mee, maar ik heb er goede verhalen over gehoord.

Zelf heb ik ook heel veel moeite met afvallen, maar ik heb een traagwerkende schildklier. Bij mij ligt het daaraan. Heel veel huisartsen testen er niet op, maar het schijnt dat toch nog best veel mensen dit hebben. Heb je daar al eens aan gedacht?

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Thermocaps ( pilletjes ) werken hier wel, krijg er geen honger gevoel van waardoor je dus minder gaat eten ...

Maar goed ik vergat ze dus ja dan heeft het weinig nut ;)

En idd accupunctuur werkt perfect !

Mooiste bij mij was dat het nog werd vergoed ook door de verzekering :D .. Mijn moeder is er totaal 25 kilo mee afgevallen in 5 maanden ...

Maar goed ik ben een zwak persoon dus niet werkt bij mij uiteindelijk :(

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Vaak werken die pillen ook vooral tussen je oren...Heb eens een onderzoek gezien op tv. Veel ingredienten doen helemaal niks...

Maar meestal moet je ze innemen voor de maaltijd met 2 grote glazen water. Als je dat doet zonder pil heb je ook minder honger...

Denk echt dat je je geld lekker in je zak moet houden met pillen en pleisters.

Accupuntuur heb ik geen ervaring mee, ze zeggen dat dat wel kan helpen. (Maar dat werkt weer voor heel veel dingen)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

@ mammie van roy, schildklier hebben zo op geprikt maar daar kwam niet echt wat uit/

ik ben dit lichaam zoooo zat niet normaal.ik word er zelf ook heel erg depri van.

dat de meeste dingen werken dat snap ik maar er zullen vast dingen zijn die wel werken (maar waarschijnlijk heel duurzijn)

9. chantal1984

Tussen je oren of niet als het werkt is het toch goed ? ;)

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm, ik lees net je berichtje nog even door.
    Ik zou denk ik niet met pillen en zo gaan expirimenteren, omdat je ziekenhuisonderzoeken krijgt binnenkort. Misschien geeft dat weer net andere bloedwaarden en zo, dan krijg je een vertekend beeld.

En ik snap ook goed dat je je lichaam af en toe helemaal zat bent. Dat heb ik ook hoor. Ik zou je ziekenhuisonderzoeken even afwachten, hoe moeilijk dat ook is.

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja maar koop dan een rol pepermuntjes en neem er elke dag daar 1 van in voor het eten met 2 glazen water:D;) Scheelt heel veel geld.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Denk het echt niet want anders zou de dokter dat ook wel weten en wordt het vanzelf opgenomen in een ziekenfonds pakket. Al die fabrikanten kloppen een hoop geld uit mensen hun zakken en al die mensen vallen inderdaad soms wat af. Maar het zit er zo weer aan. Het zit met die producten toch echt vaak tussen de oren...(heerlijk zo'n placebo)

13. chantal1984

Ja maar ja je denkt dan niet goh ik ga afvallen van deze pepermuntjes dat doe je dan weer wel als je die pilletjes slikt ... ;)
    Het is idd duur maar ik geloof niet dat het tussen je oren zit ..

en die thermocaps en accupunctuur worden door mijn verzekering vergoed...

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dat mag gelukkig...een eigen mening hebben is volkomen legaal in NL :D:D:D.

Deel Deze Pagina