Hallo, Nou ik heb even een vreemde vraag...hopelijk is ie niet zo vreemd en herkennen jullie dit ook... Trouwens... alvast sorry voor de details... Ik had van de week ineens dat ik iets voelde lopen. Nou wat gek?! het was nogal waterig en bij het afvegen gewoon nattig.. Tja, ik ga gelijk nare dingen denken, maar hield mezelf voor dat het gewoon iets van veel afscheiding is geweest. Een dag later weer eens, mijn broekje was gewoon echt best nat Het was weer helder maar wel iets melkachtig-waterig van kleur... Nou en vandaag weer eens... Kijk, ik weet dat je als je zwanger bent meer last hebt van afscheiding, maar dat je het gewoon als soort van water voelt lopen.. is dat niet gek?? Het is niet dat mn hele kleding er nat van wordt of zo.. maar mijn onderbroekje wel Wat kan dit zijn? Hebben meer van jullie dit?? Ik ben benieuwd en hoop dat het niet iets vreemds is...en dat ik me geen zorgen hoef te maken.. xxx
Ik heb er ook last van hoor en al een behoorlijke tijd, denk vanaf mijn 28 week. Nu heb ik het steeds vaker en veel, soms 4 keer op een dag Ik heb het al aan mijn verloskundige gevraagd en die zei afscheiding en dat is meer dan normaal als je zwanger bent. Soms voel ik me echt vies en je voelt het dan zo lopen bah Ik verschoon nu mijn onderbroek 3x op een dag, ook omdat ik zo zweet daar! Verder als ik de deur uit ga, dan doe ik een klein inlegkruisje van katoen erin, voel ik me wat meer op me gemak ! Vruchtwater ruikt zoetig en die afscheiding ruikt een klein beetje zurig! Lekker onderwerp hè Sterkte gr. Patricia
Ok oeff zeg.. dus komt wel vaker voor... Nou gelukkig maar dat het geen kwaad kan. Ik ging echt al nare dingen denken van het verliezen van elke keer kleine beetjes vruchtwater Maar ja dat zál toch wel niet denk je dan gelijk.. Dus gewoon onschuldig dus... thanx voor je antwoord xxx
haha patricia, ja.. lekker onderwerp inderdaad Maar ja moest t toch efkes kwijt. En zie hier.. gelukkig herkenning ´ Ik heb het dus ook wel een aantal keren per dag en verschoon me rot... en vooral ook nu het zo erg warm is voel je je snel viezig enzo... dank je ook voor je reactie, die was geruststellend xxx
heb het nu 3 keer gehad in 5 dgn... ik ook inderdaad elke keer denken miss is het wel vruchtwater.... maar gelukkig niet dus