hallo, wie kan mijn vertellen wat ik heb ik heb sinds vanmiddag een beetje een pijnlijk rechterborst, en hij is hard als ik erop druk, masseren heb ik al gedaan blijft hard. vooral aan de rechterkant in mijn borst doet het wat zeer en er zit een harde bobbel zo voelt het links in mijn borst ik maak me wel zorgen erom nou ja ik zal onze kleine zo weer gaan voeden hopelijk kan iemand me tips geven of zo groetjes van Summer
Dit is geen stuwing hoor, stuwing zou weg moeten zijn nadat je baby drinkt. Klinkt eerder als een beginnende borstontsteking.... Ik zou je temp es in de gaten houden! En goed leeg laten drinken aan die kant. Als het niet weg gaat naar de dokter!
bedankt voor de tip, ik zal hem meschien beter leeg moeten laten drinken, probeer ik dat eerst, en zal mijn temperatuur opmeten groetjes van Summer
Je kan ook kijken of je misschien een verstopt kanaaltje hebt, je ziet dan een wit puntje op je tepel. Ik heb daar soms last van wanneer ik het niet weg kan kolven en mijn dochter het niet wegdrinkt prik ik het door met een striel naaldje. Succes ik weet hoe vervelend het is!