Beetje prive vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama van Maud, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Wij zijn nu druk bezig aan het klussen... :D, maar nou heb ik een vraag:
    (ik zal proberen het zo netjes mogelijk te omschrijven lol), als mijn man zijn hoogtepunt bereikt heeft in mij... dan loopt er altijd zoveel weer uit meteen, dat ik mij afvraag of het op die manier ooit raak kan zijn.

Ga trouwens na "de daad" netjes met mijn benen de lucht in :) , maar dan nog is voor mijn gevoel alles er al uitgelopen.

Eigenlijk slaat het nergens op deze vraag, want we hebben al een dochter. Maar op de een of andere manier, ben ik een beetje bang dat het deze keer wel eens heel lang zou kunnen duren.

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Het is normaal dat het grootste gedeelte er meteen uit loopt.
    De beste zwemmers weten hun weg te vinden... :D

Succes

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    haha

dat denk ik nou ook al twee maanden.

stom he. maar toch twijfel je.....

mijn man heeft me gerustgesteld dat hij superzaad heeft en dat het snel raak zal zijn hahahahahaha

groetjes mik

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dat is idd heel normaal
    en met de benen de lucht in hoef eigenlijk helemaal niet

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je antwoord staat al in je eerste bericht ;)
    Je hebt immers al een dochter enne...hoe wilde je dat voorkomen? Dat het eruit loopt?

*ziet van alles voor zich*

Niet druk om maken dus enne...die benen in de lucht is ook geen must hoor!
    Als je dat zelf per se wilt moet je dat lekker doen maar het geeft je echt niet meer kans hoor!
    Zoek maar eens op hoe hard de zwemmers worden afgevuurd....:-D

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Klopt volgens mij.
    Benen in de lucht hoeft echt niet. Maar meteen naar het toilet om te gaan plassen wordt wel afgeraden...

7. Niet meer actief

Ik ben blij dat ik hier zie dat je eigenlijk helemaal niet met de benen in de lucht hoeft na de daad! :D Wat een opluchting!
    Dan wil ik er aan toevoegen dat je zeker ook geen kussen onder je billen hoeft te doen om te "stimuleren" dat het zaad naar boven zwemt?!

Al moet ik zeggen dat we altijd wel in een deuk liggen als ik weer met mn benen in de hoogte ga, ziet er ook niet uit :)

Liefs Malina

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Nee volgens mij hoeft dit allemaal niet! haha k zie nu allerlei vage beelden voor me! geloof dat het er idd wel heel grappig uit kan zien! :-D Ik heb in elk geval niet met mijn benen in de lucht gehangen of een kussen onder mijn billen. Het enige wat ik anders gedaan heb, is dat ik niet gelijk naat het toilet ben gegaan. Anders deed ik dat wel. Nu bleef ik gewoon wat langer "nagenieten".....

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

saartje27 succes over anderhalve week zal aan je denken.
    en elmo over twee weken. wens jullie veel geluk toe met jullie kleintje

groetjes mik

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey mama van maud,

let eens op de dagen dat je rond je eisprong zit. wanneer je in die periode sex hebt, zul je waarschijnlijk merken dat er veel minder terug loopt. je baarmoedermond is dan geopend waardoor het zaad rechtstreek naar binnen gaat en er veel minder terugloop zal zijn.

*mijn vriend zegt dat ik niet met mijn benen omhoog moet gaan liggen, hij vind dat het snelste zaadje natuurlijk zijn weg moet vinden, en dat ik geen 'slecht' zaad onnatuurlijk moet helpen om bij het ei te komen. LOL*

Vind het wel goed bedacht! lang leve de natuurlijke selectie :D

Groet Snoozie

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Heheh survival of the fittest :D

12. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Klopt hoor met je eisprong loopt er gewoon bijna niets terug.. Bij mij liep het er ook elke keer uit en ik heb het donderdag avond gedaan, ben gaan slapen en de volgende dag een posi ovolatietest en er is helemaal niks uitgelopen.. ik had ook zoiets van he hoe kan dat? Maar het klopt met je eisprong...

Maar niet met je benen omhoog gaan liggen, laat de natuur zijn werk doen.. succes..

gr naatje

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou dat verklaart het ik zei al tegen mijn man waarom had je nou minder zaad toen. ik snap er niets van maar dan had ik dus wel op de goede tijd een eisprong. haha gelukkig maar dan klopt mijn n banner dus,

en zal ik als het goed is zondag ongesteld worden of positief testen.

dankje wel voor jullie antwoord namens mij want ik zat met precies dezelfde vraag maar durfde hem niet te vragen.

groetjes mik

14. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    ah daar heb ik ook wel wat aan....ik ging meteen naar de wc..niet doen dus hahaha.
    ik heb ook wel eens gehoord dat je een tampon erin kan doen? dan hoef je niet meteen te knoeien om naar de wc te hollen, dat is ook niks.
    dus dat ga ik maar ff proberen...eindelijk lekker na de daad blijven liggen.

groetjes priscilla

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    juist geen tampon dan maar ff lekker vies tussen de benen
    de zaadjes die sterk zijn vinden hun weg wel
    de rest wordt er weer uit gegooid
    na 15 min kun je rustog weer gaan plassen
    handdoek doet wonderen

16. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Ik had gehoord dat je beter geen tampon in kan doen na het vrijen, omdat je zo eerder infecties oploopt... Dat is wel het laatste wat je wilt als je probeert zwanger te worden ;)
    Enne, ik blijf toch maar m'n benen omhoog doen na de sex, heb ik nog een beetje het idee dat ik actief bezig ben zwanger te worden, ha, ha!

17. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    na het klussen kan je gewoon naar de w.c is mij verteld door de verloskundige op deze site..
    de goeie zaadjes zijn dan al op weg...

xxxxxxxxx

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    uhm ja... ze hebben het over snelheden die je niet bij houdt op je fietsje...

Maar jaren geleden leerde ik van een bevriend homo stel dat er spuiters en sproeiers zijn... Toen ik vroeg hoe dat zat ... nou de een vuurt hard af en de ander niet... daar drupt het uit...
    Dus dat afvuren is blijkbaar niet bij alle mannen zo!

Verder snap ik je 'angst' wel hoor! Hier gaat het ook vaak zo dat ik het gevoel heb dat alles er al uit is... Soms niet en dan koester ik die zwemmertjes gewoon even door met de benen omhoog te liggen. Heeft ook wel iets... ;)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    volgens mij schieten die zwemmers er met 100km per uur uit...dusse er blijft vast genoeg zitten.
    En verder denk ik dat iedereen dat probleem heeft.
    Vroeger rende ik altijd gelijk naar de plee,om dat ik bang was voor blaasontstekingen.
    Nu blijf ik zo lang mogelijk liggen!

20. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    oke bedankt voor de tip marjolein!
    inderdaad dan maar ff vies tussen de benen hahha, en lekker een schone handdoek erbij.

groetjes priscilla

Deel Deze Pagina