Daar had ik al een idee van... 9 vd 10 keer als iemand zegt in Barendrecht te wonen dan is het in Carnisselande
We hebben van de zomer nog een tijdje staan kijken bij die Vuurtoren woningen aan t water. We dachten dat het 1 huis was, maar wat bleek ...direct aan t water hoort niet bij de vuurtoren woning! Op het hoekje daar staat al geruime tijd een huis te koop, maar het jammere is als je in de tuin zit.../terras aan het water.., dat je buren er direct in zitten te kijken.
ja zekers en ik vindt ze belachelijk duur! Als je dan kijkt dat noordersingel daar staat een vrijstaand huis te koop voor 799000 en die vuurtorens meer dan een miljoen zijn! groetjes las
O wat grappig dat jullie zo dichbij wonen. Wij hebben net een huis in Barendrecht gekocht. bij de Voordijk. Jullie bekend? Wordt pas in 2008 opgeleverd.
ha ha er worden aan twee kanten van de dijk gebouwd zal het anders vragen aan de kant van de kerk of aan de kant waar het ronald mcdonald huis komt groetjes las
Zo bekend ben ik nou ook niet in Barendrecht. De voordijk is heel lang. Ik heb in ieder geval geen kerk gezien.
Het gaat niet goed met me. Onze relatie zit in een enorm dieptepunt en staat op het punt van breken. Het doet me allemaal enorm veel pijn, want heb zo gevochten voor alles. Ik hou ook zo ontzettend veel van het 'honden'kind , m'n hart verscheurd bij de gedachte dat ik hem nooit meer mag zien. Hij houdt ook zoveel van mij..... Het is een verschrikkelijke situatie, het zou allemaal zo mooi kunnen zijn. Waarom , waarom, waarom nou zo gaat steeds door m'n hoofd. Ik hou van hem en hij zegt van mij te houden en toch krenkt hij me steeds weer. Er spelen een aantal dingen mee waar ik niet zo goed over kan uitwijden, maar het doet me zo'n pijn. Ik voel me kapot....al dat vechten voor geluk. Geef m'n liefde en krijg er niet voor terug wat je mag verwachten alleen een hoop frustratie en pijn. Het babyverhaal is momenteel helemaal geen issue meer, maar dat is niet wat me zo'n hartzeer bezocht. Liefs Mirre
Jeetje Mirre, wat vreselijk Als je wilt praten mag je me gerust PB'en. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, want zoiets vreet aan je. Hou je taai lieverd. Dikke kus Elvira