Hoi Dames, Heb nu sinds 23 Mei een mirena spiraal. Nu merk ik de laatste tijd dat ik erg snel boos ben. Kan weinig hebben en ontplof al als ik in mijn zij geprikt word door mijn man. Ik merk dat ik zo helemaal niet wil reageren maar op dat moment gebeurdt het toch. Zou dit te maken kunnen hebben met de mirena? Of zou het zijn dat de zwangerschapshormonen nu helemaal uit mijn lichaam zijn? Of ben ik gewoon een bitch geworden?
Ik heb de Mirena sinds maart maar ben ook licht ontvlambaar. Ben ook erg snel gestrest en kan erg snel boos worden. Nu ik jouw stuk lees ga ik ook opeens denken dat het aan de Mirena kan liggen......
Ja hoor ik heb er ook last van, Heb hem er sinds april in en voel me niet goed. Heb ook gegoogeld op mirena en depressie. En aan de hand daarvan heb ik besloten om hem er uit te halen. Vrijdag heb ik een afspraak....BBbbbrrrrr effe op mijn tanden bijten. Maar ik voel me echt kl*te en licht ontvlambaar. Liever dat ding er uit dan me zo voelen.
Ja hier ook! Snel geïrriteerd en ook wel eens huilen om kleine stomme dingen.. Zal het dan toch aan de hormonen van de Mirena liggen?
mmmmm nu ga ik wel heel erg twijfelen. Ik ben niet zo goed ik het optijd slikken van de pil. Een van de redenen dat ik voor de tweede keer een mirena wilde.
Ik twijfel ook. Helemaal nergens aan denken is ook lekker. Maar die bijwerkingen niet. En de pil wil ik echt niet meer. Moeilijk.....
heb je voor mij een link daarvoor?? nu ben ik door mijn ziekte ook sneller sjagie (meer met moeheid) maar ook ik heb de mirena
http://www.hormoonspiraal.be/html/img/others/BNL_Mirena_Public.pdf En dan kijken bij ongewenste effecten, Maar ook als je gaat googlen kom je op andere forums waar over gesproken woord.
dankje wel, er staan een aantal dingen in waardoor ik zeker weet dat hij er binnenkort maar uit gehaald gaat worden, dan toch maar weer de pil (vooral gedeelte tsmmings wisselingen, haar uitval etc)
Nou bij mij gaat hij eruit hoor. Ben vanochtend bij de dokter geweest en hij gaf aan dat mijn klachten zeker door de Mirena kan komen. Hoofdpijn, buikpijn, stemmingswisseling etc. Volgende week gaat hij hem eruit halen. Hopen dat al mijn klachten verdwijnen.