wie herkent dit ook????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce1838, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hallo meiden,
    Ik ben nu 17 weken zwanger en zit al 2 weken met smart te wachten wanneer ik dit kindje eindelijk zal voelen. Mijn eerste dochtertje voelde ik namelijk al met 15 weken en daarom ging ik er een beetje van uit dat ik de tweede ook rond die tijd zal voelen!!
    Heel jammer dus dat ik nog steeds niks voel, wie herkent dit ook?

groetjes joyce

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    He Meis,

Ik herken jou verhaal niet echt omdat dit mijn eerste kindje is.. Maar ik heb zelf afgelope dinsdag het kindje de hele dag gevoeld, maar nu voel ik weer niets vanaf toen.. Dus vind het wel een beetje eng.

IK weet natuurlijk niet of het kindje het wel echt is geweest omdat ik niet weet wat ik moet voelen, maar ik had die dag gewoon een erg rommelig gevoel in mijn buik, en dat waren zeker niet mijn darmen.

Ik voel soms wel eens iets van binnen, dan denk ik dat is het kindje mischien wel, een steek ofzo voel ik dan, maar toch zit ik met smart te wachten tot ik het echt ga voelen.

IK zal ook weer blij zijn als ik a.s. maandag het hartje hoor bij de verloskundige.

3. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    meestal voel je de baby rond de 20 week, kan iets eerder en soms iets later..
    als de placenta bv aan de voorkant ligt zul je de baby minder snel voelen..
    ook is het pas na ongeveer 26 week dat je de baby iedere dag moet voelen..
    dus eerder kan het soms ook zomaar een dag overslaan, ligt er maar net aan hoe actief de baby is en hoe hij/zij ligt.
    komt vanzelf! geniet ervan
    groetjes

4. zeeland

zeeland Actief lid

1 okt 2007
    119
    1
    0
    hoi!

afhankelijk van de ligging van het kindje t.o.v. de placenta kan het best wat langer duren voor je het voelt. als de placenta aan de voorkant ligt en je kindje erachter, kan t wat langer duren, ff kijken bij de 20 wk echo

groetjes uit zeeland

Deel Deze Pagina