Gebruik Perskindol

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Libelle82, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hallo,

De laatste tijd heb ik erg veel last van mijn linker schouder. Waarschijnlijk veroorzaakt door een verkeerde slaaphouding. Slaap namelijk al geruime tijd op mijn linker zijde, afgewisseld door rugligging. ( dit helaas niet altijd vol te houden ivm maagzuur )

Nu vroeg ik me af of ik ter verlichting het product/ spuitbus Perskindol mag gebruiken.

Groetjes, Libelle

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Libelle,

ik heb dit vaninternet want in het farmacotherapeutisch kompas kon ik het zo gauw niet vinden:

5. Kan ik Perskindol Active gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap
    Er is weinig bekend over de veiligheid van warmtesmeermiddelen bij gebruik tijdens de zwangerschap. Gebruik het daarom liever niet.

Borstvoeding
    U kunt Perskindol Active veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind.

Let bij sterk geurende smeermiddelen op dat het kind de geur niet inademt. Het kan er ademhalingsproblemen door krijgen.
    Bron: Perskindol Active

Het staat er een beetje tegenstrijdig, maar op basis hiervan zou ik het niet doen. Je kint voor de zekerheid altijd even overleggen met je HA.

Groetjes Brigitte

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oke, dank je wel! Ik weet voldoende...

Share This Page