Dames heb ovu test gedaan. Maar de teststreep is lichter dan controlestreep. Kan t zijn dat mn eisprong moet komen. Of kan de eisprong ook al geweest zijn?
Op welke dag van je cyclus ben je? Hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken? Je eisprong vindt meestal plaats ongeveer 14 dagen voor je verwachte menstruatie, dus dan kun je het een beetje uitrekenen. Zit je daar nog ver voor, dan moet het waarschijnlijk nog komen. Zit je al meer richting je NOD dan is het waarschijnlijk al geweest.
Normaal gesproken is mijn eisprong op dag 18 en dan voel ik ook ovu pijn. Vandaag is dag 18. Ik had eerder willen beginnen met testen maar dat is niet gelukt wegens omstandigheden. Ik heb ook nog geen ovupijn gevoeld. Ik ga nog even door met testen.
Je test is meestal positief 24 tot 48 uur voor je eisprong. Als hij dus vandaag zou springen is je test wss niet meer positief.
ik denk dat je ei gewoon onderweg is... elke dag even gaan testen, krijg je een beter beeld wanneer het tijd is om het extra gezellig te maken thuis Greetzz
je kant beste smiddags of savonds testen. maak het gewoon nog gezellig ff vanavond en als het deze maand niet raak ik zou ik vanaf dag 14 gaan testen voor je ei. gewoon elke dag een testje om dezelfde tijd, bijvoorbeeld na het avondeten ofzo. Alleen zo kan je goed vergelijken.
Volgens mij nog niet helemaal.... Er zit een heel donker penne streepje die wel positief is. De rest is nog iets lichter. Vanmiddag of vanavond weer testen. Dan moet ie wel goed zijn..
Ik vind hem positief. Anders vanavond nog even testen, kan zijn dat ie dan donkerder is, maar ik zeg maak het gezellig met je man vanavond!! Have fun