Nu hier maar eens proberen... Mijn NOD is 7 april, cyclus van 28 dagen. Nu heb ik eergisteravond een kleine bloeding gehad met vlak erna wat oud bloed, ik een klein beetje blij...misschien wel innesteling..zijn nu al een poos bezig en gezien de gezondheidsproblemen van mijn man begint de tijd wat te dringen... Gisteren geen bloed, maar vanavond nu ineens weer wel, een klein beetje maar, oud bloed. Net als op de laatste dag van je ongesteldheid. Wat moet hier nu in vredesnaam van denken? In Januari heb ik een vroege miskraam gehad en ben er weer angstig voor, merk ik aan mezelf. Herkent iemand dit soort bloedingen? (als je het al zo mag noemen..) Hoor heel graag van jullie!
Hallo mnq, Ik herken de bloeding wel een beetje. Had dit ook tijdens mijn eerste zwangerschap (in het begin). Bij mij eindigde deze in een MK. Een collegaatje is nu zwanger, bijna 20 weken, en zij heeft dit al sinds het begin. Toch is er niets aan de hand. Haar verloskundige zei dat heel veel vrouwen dit de hele zwangerschap hebben, en dat er niets aan de hand is. Maak je maar niet te druk erom. Groetjes Natascha
Bij mij is dit ook altijd een teken dat mijn ongi eraan komt. Grappig, want ik heb deze maand hetzelfde. Mijn NOD is rond de 8e en ik had vrijdag wat jij nu beschrijft...Ook een beetje voorzichtig blij. Het gekke is dat mijn lichaam verder helemaal geen tekenen van een zwangerschap vertoont. Zelfs geen pijnlijke borsten. Mijn gevoel zegt dat het deze keer gewoon een kortere cyclus was. We wachten maar af... succes!