We hebben nu een mc mura en die bevalt uitstekend nu nummertje 2 onderweg is zijn we aan het nadenken of we een duowagen (phil and teds) aan gaan schaffen of niet. Onze dochter is bijna 2 als de beeb komt. Ik loop heel veel nu, hond uitlaten in het park (niet verhard) en naar het centrum paar boodschapjes halen(15 minuten enkele reis). De keuzes: - Mc mura met plankje erachter (eventueel kidsit), twijfel zelf of ze daar uberhaubt op blijft staan en of ze dat volhoudt voor langere tijd. En of je nog fatsoenlijk achter de wagen kunt lopen. - Phil and teds duowagen zou een goede oplossing zijn. Maar ik denk dat we dan de mura eruit doen (ivm ruimtegebrek) maar ik twijfel een beetje over het babynestje. Is natuurlijk niet hetzelfde als een reiswieg dus vraag me af of dat comfortabel ligt als we bijv ergens op visite zijn om de beeb daarin te laten slapen. Wagen naast elkaar wil ik eigenlijk niet, is lastig in winkels en als ik winkels niet doorkan, schiet ik er weinig mee op..
Wij hebben de Mura 4. Zoontje is straks 23 maand als de 2e komt. heb een kidsit gescoord via hier. Laatst even proefgereden hier in huis. Zoontje vond het erg leuk riep de hele tijd broem broem. Maar of hij het 20 min enkele reis naar de stad ook leuk blijft vinden is de vraag. Het zitje past goed stevig achter de mura en zoontje zat er mooi op. Moet alleen nog een koortje van zitje naar wagen maken want die zat er niet bij. Zou dus voor een zitje gaan je dochter loopt met 3jaar vast liever dan zitten dus gebruik je de wagen maar een jaartje
Ja dat klopt de duozit gebruik je maar kort maar kan hem dan ook nog als enkele wagen gebruiken als onze dochter goed loopt..
Hier ook mura met plankje gebruikt. Hadden het plankje van bugaboo en ging prima. Mijn zoon was 2 jaar en 2 maanden toen m'n dochter werd geboren. Ook door de sneeuw heen met een plankje vond ik geen probleem.