hi dames, mijn dochter heeft vannacht dit shirtje van Hema aan gehad: babyshirt, die met de bloemetjes, en het heeft ontzettend afgegeven (blauw), aan haar slaapzak, beddegoed en aan haarzelf (nekje, handjes) ik had het vooraf gewoon gewassen zoals ik altijd doe Heb al geklaagd bij Hema hierover maar grote kans dat meer mensen hier dat shirtje hebben gekocht en ik wilde jullie toch graag hiervoor waarschuwen, heb geen idee of het blauw nog uit de slaapzak gaat e.d. (zit nu in de was)
wat raar dat het nog afgeeft als het al gewassen is! Heeft ze er soms op liggen soppen of liggen zweten in bed? Niet dat het dan wel moet mogen, maar dan is het verklaarbaarder. Hopelijk krijg je het nog uit het beddengoed!
Ik heb ook wat bij de Hema gekocht wat ernorm is gaan verkleuren in de was! Een slaapzak (roze). Heb hem alleen gewassen en binnenste buiten. Binnenin is hij bij de rits helemaal roze in plaats van wit!
nope het was niet vochtig ofzoiets.. is er gelukkig in de was wel uitgegaan, maar baal(de) echt dat mijn kindje blauw was en ga zeker mijn geld terugvragen
Jeetje wat balen zeg! Ik koop heel veel babykleertjes, slaapzakken etc daar en gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt. Was zal je geschrokken zijn in het begin.
vreemd...zou niet mogen gebeuren zeg. het zal wel niet gevaarlijk zijn maar irritant is het zeker. hoop dat je het er nog uit krijgt!
tja contact gehad met klantenservice, ik mag het terugsturen, zal mijn geld dan hopelijk wel terugkrijgen.. maar ja daar gaat het niet eens om, zo duur is het niet, maar wel idd even schrikken dat mijn kindje ineens een blauw nekje had e.d. jammer want ik heb ook meer van Hema en ben meestal redelijk tevreden over de kwaliteit
Wat raar zeg.Misschien een verkeerde lichting. Ik heb het shirtje ook net nieuw maar heb nog niets kunnen ontekken.Ga er wel op letten.