Hallo allemaal, Dit wordt een lang verhaal en waarschijnlijk heeft het geen zin om het hier op te schrijven, omdat niemand er echt een antwoord kan geven. Toch ben ik benieuwd of er iemand is die het herkent: De afgelopen 2 weken voel ik "iets" rechts onderin mijn buik. Dit begon na mijn eisprong, dus ik hoopte dat het de innesteling was. Afgelopen week heb ik een vroege test gedaan, die was negatief. Gisteren ben ik ongesteld geworden, echter zonder krampen terwijl ik anders wel last heb en nu is de ongesteldheid al weer bijna voorbij. Vandaag weer een test gedaan en ook die is negatief. Toch voel ik dat "iets" nog steeds. Ook zijn mijn borsten iets groter en duidelijk voller van binnen, dat vindt mijn man ook. Ik ga nu sowieso dinsdag naar de huisarts, alleen ben ik erg onrustig en ik hoop dat een van jullie mij gerust kan stellen. Er zijn op dit moment namelijk 3 scenario's die zich afspelen in mijn hoofd: - De eerste is het meest logisch; dat ik niet zwanger ben. - Van de tweede kan ik niks op internet vinden, maar ik vraag het me wel af; ik slik escitalopram (een antidepressiva) en nu vraag ik mij af welke invloed dat medicijn op de test heeft. Misschien doet het iets met het nivau van HCG in mijn bloed. - De derde is de minst leuke; ik ben bang dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, omdat ik duidelijk iets voel rechts onder, stel nou dat dit gevoel vanuit mijn eierstok komt en niet uit mijn baarmoeder.... Nogmaals, ik ga sowieso naar de dokter dinsdag. Ik zou er niet zo mee bezig moeten zijn, aangezien ik ongesteld ben geworden. Wie weet heeft iemand wel eens hetzelfde meegemaakt of weet iemand zeker dat het scenario 2 en 3 absoluut niet kan zijn. Groetjes.
Rechts onder zit ook je blinde darm....dus optie 4??? Maar laat ook je bloed even controleren op ontstekingswaarden. !!!!Veel sterkte!!!!!!
geen idee maar als je bbz zou hebben test beveel positief, dus die angst zou ik voor nu laten varen. verder, kijk het even aan en anders idd naar huisarts.
Nee, maar ik voel het nog wel. Aanstaande dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Stiekem hoop ik toch dat ik zwanger ben, hoewel ik er inmiddels wel van overtuigd ben dat het dat niet is. Zodra ik weet wat het is, zal in het laten weten. Dank je wel voor je belangstelling!
Het lijkt erop dat het een "uitstralingspijn" is die uit spieren in mijn rug komt. Niks ernstigs dus, weer naar de manueel therapeut.