Nou sinds deze week vakantie en ja hoor de stress is begonnen we gaan vrijdag vertrekken voor 14 dagen naar spanje maandag de boodschappen gedaan we zijn een paar kleine dingetjes vergeten maar die worden vandaag gehaald, ben de hele dag al aan het denken heb ik dat ja dat heb ik en dat ja ook ' zelfs vanacht was ik ermee bezig gevolg om half 6 rechtop in bed nou nog 2 dagen stressen
En ik heb lijstjes en ben nog gestressed, hihi... Ben altijd blij als ik uiteindelijk gewoon op weg ben, als ik dan nog wat vergeten ben heb ik gewoon pech! Maar dan draait mn hoofdje wel geen overuren meer! Wij vertrekken over anderhalve week, dus hier gaat t ook bijna beginnen! Alvast veel plezier met jullie vakantie!
Hahaha wij gaan ook. Volgende week vliegen we al. Ik kan ook wel een stress kip zijn. Heb daarom afgelopen zaterdag alles gehaald, en mocht ik niet alles hebben dan kopen we het daar wel ( Mallorca). Hele fijne vakantie gewenst!
Hoe herkenbaar. Vorig jaar zijn we een paar dagen naar Frankrijk geweest met Ayla, die toen ca. 3,5 maand was. De eerste tig kilometers kan ik me niet ontspannen en noem ik alles waarvan ik zeker wil weten dat we het bij ons moeten hebben tot in den treuren op, dit tot grote ergernis van mijn man. Als we eenmaal zo'n 40 km van huis zijn (= te ver om nog om te keren voor iets wat ik eventueel vergeten zou kunnen zijn) kan ik me een beetje ontspannen en ervan gaan genieten...
Jaaa herkenbaar! Wij vertrekken zaterdag voor 5 weken naar Turkije, naast dat hier in huis overal lijstjes liggen ben ik ook nog steeds aan het piekeren hoe we alle bagage gaan beperken tot 40 kilo....maar het zal wel goedkomen . Paspoort, portemonnee, telefoon en medicijnen zijn het belangrijkst, de rest is ter plaatse ook allemaal te koop denk ik dan maar!
Ohja herkenbaar! Wij vertrekken pas over anderhalve maand maar ben nu elke dag al aan het herhalen wat er allemaal nog moet gebeuren. Gelukkig ben ik wel redelijk stress bestendig, maar ben wel een ontzettende regelneef. Ik moet zeker weten dat alles goed is voorbereid, en wil dan ook niets aan iemand anders overlaten.
Oh ik herken het! Stiekem vind ik die spanning ook altijd wel leuk, ik vind het heerlijk om alles te regelen voor de vakantie! Of nouja, 'altijd', ik ben in m'n hele leven pas 2 keer op vakantie geweest, waarvan maar 1 keer naar het buitenland, maar goed
Hier ook erg herkenbaar. Wij vertrekken morgenavond naar Italië. En ik moet vanmiddag nog gaan werken en dan morgen nog. Ik heb al zoveel klaargezet dat ik betwijfel of het in de auto gaat passen. En dan zit er nog mee dat ik het huis een beetje netjes wil achterlaten, dus dat moet ik vanavond nog doen. Ook nog even stressen dus.
Als je bij dat programma 'Airline' ziet hoeveel mensen die vergeten, of die van hun vrouw meenemen ofzo..
Wij gaan morgen voor 12 dagen naar Turkije en ik ben deze keer helemaal niet zo gestresst! Ik houd me maar voor dat er niks mis kan gaan zolang je je paspoorten, tickets en portomonnee bij hebt. De rest kun je daar ook wel kopen! Ohja en je kind(eren) mee en onderweg niet verliezen
hier nog 1 de honden gaan naar het pension en Lise naar oma, ow wat moet er veel mee. ze is wel vaker weg geweest maar dat was voor 1 nacht en dan hoefte ze alleen de fles geen eten, nu dus wel. donderdag avond gaan de honden weg en daarna de kleine! wij vertrekken vrijdag ochtend.
Geen stress hier hoor, ik zorg dat ik alles gewassen heb en ren de laatste 2 dagen door het huis om alles wat ik denk nodig te hebben in de tassen te gooien. Mijn man doet meestal nog even boodschappen en dan gaan!! Als je iets vergeten bent, koop je het toch gewoon???
daarom pak ik pas een paar dagen voordat we gaan in, heb dan een lijstje en die werk ik helemaal af en mijn man kijkt dan alles ff na op de belangrijkste dingen want die wil ik nog weleens vergeten
herkenbaar, wij gaan volgende week vrijdag op vakantie naar frankrijk, kamperen. We hebben een eigen tent enz. bij, dus heel veel spullen nodig. Hier liggen ook al hele lijsten. Ik heb als basis een excel document met alle dingen (hoe klein ook) erop. Dan vergeet ik eigenlijk niks. Ik heb alle spullen opgedeeld in aparte catgorieen. Lekker overzichtelijk.
Heeeel herkenbaar. Wij kunnen eindelijk voor het eerst als gezin op vakantie. We gaan als alles goed verloopt 2 juli met de auto naar turkije. Heb nog niks gekocht zelfs nog geen kleding. Hebben jullie nog tips, wat ik allemaal moet meenemen? En voor onderweg voor batuhan om te eten/drinken?
ik heb vande week de 1e dingen ingepakt zoals mijn badhanddoeken die had ik gewassen en niet meer nodig dus gelijk ingepakt, verder heb ik nu het lijstje voor onze zoon helemaal compleet en heb nu ook zoiets van best dat is het belangrijkste en voor de rest verkopen ze daar vast ook wel, schoot net ook nog even in de stress ben weer even wat aan het wassen heb hierna nog 3 wasjes die ik morgen moet draaien gaat de deurbel godzijdank net de wasmachine uit, hebben ze de waterleiding aangeraakt met graven dus alles staat blank hier en ik zit de rest van de dag zonder water heb gezegd alles leuk en wel ben blij dat ik al gedoucht heb gaan zo naar een bruiloft, maar vanavond wil ik weer water hebebn hoor ja daar gingen ze voor zorgen, pfff even kalm worden nu vakantie is leuk !!! kwam net even op het heldere idee dat ik geld moest pinnen voor onderweg wat ik niet mag vergeten. kan hier in het dorp niet
O ja, ff een tip: In italie kennen ze geen zwemluiers! tenminste niet waar wij zaten, ze hadden er zelfs nog nooit van gehoord??!
Hoe doen jullie dat trouwens met de gewone luiers??? Nemen jullie die voor de gehele vakantie mee? Of koop je ter plaatse bij?