Beetje rare vraag hebben jullie nog zin in seks nu bij zwangerschap??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marilouise, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb juist meer zin in sex. s' Nachts droom ik over sex en lijkt het allemaal echt. Elke keer dat we het doen, ben ik wel geremd, wil niet dat hij op mijn buik leunt of wild "te keer" gaat.

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Voor de 24 weken bijna geen zin in sex. Nu is mijn ventje weg (totaal voor 10 halve week) maar hoeft nu nog maar 4.3 weken.
    Maar sinds hij weg is heb ik echt rete veel zin in sex..haha Maarja nu is hij dus weg...:( Dus ik doe elke dag maar met speeltjes vermaken..haha, dan maar zo. Dus ik hoop echt als hij thuis komt met 34 weken weken dat ik nog steeds nog zin heb.
    Het rare is wel als ik opgewonden ben totaal geen vocht heb ,duss lekker droog. Snap hier totaal niks van heb hier voor ook nooit geen last van gehad. Hebben er meeder meiden hier last van?

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zin wel. krijgen... nope.

4. Mundy

Mundy Lid

27 jul 2009
    19
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Grootegast
    @balleke, ik ben ook veel droger dan normaal hoor. Daar heb ik nooit last van, dus het heeft vast met de zwangerschap te maken.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Tja, wij mochten liever niet vrijen van de VK doordat ik steeds bloedingen had en zij niet wist waar die vandaan kwamen.
    Dus wij deden andere dingen om t leuk te houden. ;)
    Miste t wel, maar vond me kindje belangrijker..
    En nu nog is t niet zovaak als ervoor maar dat geeft niet je bent beide ook moe.

6. yagmursu

yagmursu Lid

15 nov 2009
    24
    0
    0
    Hier tot aan 18 weken liep alles zoals voorgeen had ik zelf meer zin.
    Toen wat last gekregen van harde buiken en is het een hele poos minder geweest maar nu ik me weer goed voel genieten we weer volop van elkaar.
    al zijn we bij sommige standjes allebei toch wat onzeker of het geen kwaad kan voor de beeb!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hier best wel veel zin en best veel actie...idd ook wat droger maar daar zijn makkelijke oplossingen voor dus zo geregeld...vorige keer was het ook wel zo..misschien wel minder dan nu.

8. rian1975

rian1975 Lid

17 feb 2009
    20
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb totaal geen zin erin. Daarbij heb ik ook erge last van bekkeninstabiliteit en sinds 2 weken onwijze last van mijn rug. Baal wel een beetje hiervan hoor en ik hoop dat het na de zwangerschap ( ja ook weer niet meteen :D natuurlijk) weer zoals voorheen word. Ik heb nu alleen maar behoefte aan lekker knuffelen en zoenen that's it. Vind het voor mijn vriend ook best wel sneu maar die heeft er alle begrip voor gelukkig

9. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    hier is het sinds de zwangerschap een stuk minder. eens in de maand ofzo. Ik heb er niet zo'n behoefte aan. Mijn beebje is nogal druk zodra ik ga liggen, en dan kan ik me niet opgewonden voelen. Het voelt gewoon raar met die kleine zo erbij. Mijn man heeft er alle begrip voor. Das ook wel handig. ;)

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier eigenlijk geen problemen met zin in seks! Heb nog vaak genoeg zin ;)
    Vriendlief is wel wat terughoudend :p Maar is makkelijk toch over te halen ;) haha

Deel Deze Pagina