Beetje rare vraag misschien, maar ik stel hem toch!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

dat die oude topics erbij gehaald worden is om je te beseffen dat je hier wel heel ver in gaat. En nee, het is idd niet nodig om erbij te zetten dat kindjes zonder kleine teen geboren worden. Dat ben ik helemaal met je eens. Maar wat dacht je zelf dat een snotneus voor kwaad kon dan??
    Het is om je even op de feiten te drukken en ik bedoel het echt goed, maar ik vind dit echt niet gezond.

2. tulip

tulip Niet meer actief

dat je snel bezorgd bent kun je ws ook niks aan doen, dat zit in je. Maar ik denk dat je hier wel mee aan de slag moet om een fijne zwangerschap te hebben.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ts: als je hier post kun je ook reacties verwachten. Niet altijd leuk, maar zo is het nu eenmaal. En van alle mensen die soms posten val je gewoon op door de dingen die je maar blijft vragen... gebruik anders eens google, valt minder op en je krijgt ook antwoorden.

4. Hoe zou dit erg kunnen zijn??

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd. wij bedoelen gewoon dat iedereen weet dat je kind van een snotneus, een keer niezen enzo gewoon niets krijgt. en dat weet je toch zelf hopelijk ook echt wel als je logisch nadenkt??? als je er dus echt wat van zou krijgen hadden er toch heel mensen zonder kleine teen geweest? en daarmee bedoelen we te zeggen. iedereen is weleens een keer mega verkouden tijdens de zwangerschap. heel normaal toch? ik ben het constant.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb haar gemeld, ook als je een serieus antwoord geeft krijg je geen reactie en ze blijft topics openen

7. Metire

Metire Niet meer actief

Hahaha ik dacht eerst woow wat een reacties, maar ik heb de andere 100 topics ook gezien en nu snap ik het..
    :p

8. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Ik moest hier om gniffelen.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ondanks dat ik het met jullie eens ben...

Zullen we het maar zo laten? TS heeft denk ik wel in de gaten wat we bedoelen..
    Alleen vind het ook wel weer jammer dat ze nu wel echt belachelijk gemaakt word... Dat is ook niet nodig toch...;
    We hebben onze mening gegeven.. En klaar daarmee denk ik dan maar...:)

10. Metire

Metire Niet meer actief

Ja das waar, dan maar beter gewoon helemaal niet meer reageren..

11. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Dank jullie wel. Beschouw dit topic maar alsof het nooit heeft bestaan. Ik heb er spijt van dat ik het ooit geopend heb, na al deze reacties.

Deel Deze Pagina