hoi dames ik wordt er gek van weet niet wat het is zo gauw ik naar buiten gaat slaat mijn oor dicht en altijd mijn rechter oor als ik adem lijkt het net wind wat door je oor blaast erg iritant zo'n gevoel alsof er water in je oor zit zegt maar heb al mijn neus gesnoten hoesten gapen niks helpt waardoor het weggaat het is er ook zo op 1 op ander moment wat moet ik hier nu mee wordt er gek van alvast bedankt groetjes
Heb ik ook gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Je zwhormonen hebben invloed op je neusslijmvlies. Er is maar 1 remedie: bevallen
Ik heb daar al last van vanaf het begin van mijn zwangerschap. En ben daardoor 4 mnd doof geweest aan mijn rechteroor. Hopeloos! Medicatie mag je niet hebben, dus van mijn huisarts moest ik mijn neus klaren. Dus net alsof je in een vliegtuig zit: neus dicht en goed druk zetten. Dit één keer per 10 minuten. Het heeft bij mij 1 dag geholpen. Nu zo gek geworden dat ik naar een homeopatisch apotheek ben gegaan. Hij heeft mij een zeezout neusspray gegeven. (Gewoon eigen merk 4,-) en het helpt fantastisch. Sinds ik het 2x per dag gebruik geen klachten meer! Veel succes met de laatste loodjes!
Daar heb ik ook al heel de zwangerschap last van, echt zwaar irritant. Vooral als je aan het praten bent met iemand want omdat je jezelf maar vaag hoort kun je niet inschatten hoe hard je nu eigenlijk praat tegen die persoon.
Grappig om hier te lezen dat er meer last van hebben. Ik heb het nml ook al een paar weken, om gek van te worden! Nooit eerder zo lang achter elkaar gehad , maar had ook absoluut niet de link met mijn zwangerschap gelegd!
Nou das toevallig, ik heb de laatste tijd ook last van m'n oren! Dacht dat het weer aan mij zou liggen maar het kan dus toch door de zwangerschap komen?!
Ik heb er ook last van, en ik dacht al dat ik met een wattipje misschien te ver in mijn oor had gezeten ofzo en dat er daardoor een prop in gekomen is, maar ook dit hoort er dus bij. Rare kwaaltjes kan je krijgen bij de zwangerschap
hey meiden heel erg bedankt heb er geen last meer van gehad en ook nog niet bevallen haha ik wist ook niet dat het door de zwangerschap kwam heb het bij mijn dochter nooit gehad
Heb ik ook gehad, ook voor ik zwanger was. Heel irritant is dat. Ik heb ze toen uit laten spuiten, en echt: das heerlijk! Met zon machine met warm water gaan ze dan in je oor, en als je buiten staat, hoor je echt ALLES weer Misschien kan je dat doen? Wordt toch vergoed
Wat grappig ik heb er ook al een week last van ik dacht dat ik ziek zou worden ofzo niet an gedacht dat het ook met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben
Als je een prop in je oor hebt dan helpt dat idd. Als je zwanger bent en je neusslijmvlies opzwelt onder hormonen waardor je trommelvlies bol komt te staan gaat uitspoelen helaas niet helpen. Je zou nog neusspray kunnen proberen dan (even overleggen met de apotheek welke je mag gebruiken en voor hoelang) maar helaas deed dat bij mij ook niets.