Hoi ik heb een maagring late zette drie/vier maand geleden en ben al goe afgevallen(12 kilo) maar 2 maand geleden kreeg ik men regels niet en nu ook weer niet(moest ze nu opnieuw krijgen twee week geleden +- ) ik voel ze nochtans wel ,buikpijn,;hevige krampen en steken,rugpijn vocht ophouden,humeur,soms misselijk,weinig eetlust en dan ineens zin in chips(wat ik nooit echt graag eet) snoep eten enzo terwijl ik zo goed aant dieeten was en nu dees week ist weer weinig eetlust. laatste drie weken val ik ook niet meer af voor de eerste keer maar kom ook niet bij verlies wel een cm hier en daar terwijl ik toch hetzelfde weeg is toch raar allemaal.pak de pil ook niet nu al een 7 maand niemeer en ben nog steeds nie zwanger ik hoop dat er niets met me scheelt.... alvast bedankt xxx
Je test negatief? Dan zou ik in dit geval even contact opnemen met de huisarts, dan weet je in ieder geval meer! Succes!
Door gewichts veranderingen kunnen je hormonen van slag af traken ik zou in jou geval even contact opnemen met je huisarts.
ik ga morgen bellen naar men dokter die die ring heeft gezet en met hem erover praten. ik heb hier wat zitten lezen en deze dingen heb ik nu dus ook ,alvast men excuses voor de details: lichtjes bruine tepels(nrmaal licht roze) lage rugpijn(constant bijna) steken in men lies,schaambeen,en overal rond. kleine plofjes en gerommel in de baarmoeder. veel duizelig en zwart voor ogen als ik wat te snel ben of zo. ik ben twee weken geleden heel lang misselijk geweest nu minder. diaree aanvallen of niet kunnen,hoognodig plassen(fel geel) spierpijn, veel moe en direct inslapen wat bijna nooit gebeurt hoofdpijn veel vocht vasthouden pijnlijk gewrichten(kan ook van me werk zijn ) het gevoel alsof er een waterzak in men onderbuik zit,heel raar. harde onderbuik. zin in chips,snoep,zout,... sommige geuren niet uitstaan(zuur) een hele lijst dat wel maar het stomme is dat dit makkelijk van u regels kan zijn,alleen dat ik al 2 maand overtijd ben en heb eerste keer op 1 week overtijd bij eerste regels getest en nu drie weken geleden opnieuw...nega allebij. zal opnieuw moete teste,alleen ikzelf denk dat het geen zwangerschap is maar iets met men hormonen(niet ontpillen want ben er al zolang van af en het het al meegemaakt )maar is wel heel raar ,eerste keer dat ik zlang overtijd ben meestal kome ze toch na max een maand....kenne jullie dit f is er een naam voor..of een ziekte weet ik veel.... xxxxxxxx
hoi ik hebvandaag drie minidruppeltjes bloed kwijtgeraakt (deze morgen) en sindsdien niks niemeer....heb ook geen krampen of steken of rugpijn niemeer raar
sinds gisteren nog steeds niks van men regels,nochtans eergisteren een druppel of twee verloren(zoals ik in men vorig bericht heb gezegd) precies of ze niet kunnen doorkomen. maar ik heb echt nergens last van van krampen ofzo tvoelt niet meer alsof ze moeten komen. innesteling zal het ook wel niet zijn zeker? nrmaal gaat het bij mij dus zo dat er eerst (sorry)bruin komt en dan helder rood en nu was het eerst helder rood (druppel of twee) en lichtjes restjes bruin(afvegen,sorry opnieuw :d ) frustrerend toch... kzou zo blij zijn als het zo was,ik heb nu juist vast werk(een paar maanden)we willen gaan huren en ons gaan verloven in de zomer. en dan maar twee maand wachten op die regels,en als ze dan komen dan ist een miezerig maar duidelijke druppel hehe stress stress kzou een test kunnen halen straks maar ik heb er al zoveel gekocht (zo duur hier) ze komen me de strot uitaltijd negatief maar wel rare verschijnselen och ja we zien wel xxx klaat iets weten