In welke ronde waren jullie zwanger? Ik ben benieuwd. ...nieuwsgierig. ... van de oudste was ik ronde 3 zwanger van de tweede ronde 7 * was een verrassing maar verliet ons met 6wk
Oudste in ronde 13 vroege miskraam in ronde 3 Jongste door de anticonceptie Nu ronde 1 vroege miskraam, ronde 2 miskraam, ronde 3 vroege miskraam, ronde 4 vroege miskraam, ronde 5 en 6 niet zwanger en ronde 7 deze zwangerschap.
Geen enkele bewuste ronde. Ik heb pcos en bij semih hebben we 2,5 jaar niks gebruikt, liepen in het ziekenhuis voor onderzoeken en een week voordat we de behandeling zouden bespreken bleek ik zwanger. Bij deze zwangerschap hebben we ook niks gebruikt omdat we bang waren dat het weer zo lang zou duren, maar tot onze verbazing ben ik weer zwanger, 9 weken terwijl semih pas 11 maanden is. Maar ik ben heel blij en vind het superleuk!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ♡ Maar ook wat een verdriet van de miskramen hoop hoop hoop dat alles goed mag gaan
Van de eerste pas na 2 jaar, bij nummer 2 duurde het ruim een jaar. Na de bevalling van onze 2e heel snel en onverwachts zwanger geraakt van ons 3e kindje en nu in de 1e ronde zwanger van kindje nummer 4.
Gefeliciteerd iedereen met de zwangerschappen. Wat een verdriet ook lees ik met de miskramen en missed abortions. En dan nog de frustratie als het langer duurt.
2de ronde! Nu ruim 6 weken zwanger van mijn eerste. Ik verwachtte het deze ronde echt niet omdat ik hartstikke ziek was geweest! En zo zie je maar, het zegt niets