Ja ik heb gebeld. Afspraak 10 augustus blijft gewoon staan en mocht er weer iets zijn, dan kan ik bellen. Het bloeden is nu gestopt, maar ik ben nog wel bang dat er straks niks meer te zien is...Onzekerheid ten top!
Ja kan me voorstellen... je weet gewoon niet of alles weg is of dat het nog goed zit daar binnen .... hoop voor je het laatste!
Ben hem vandaag weer helemaal aant stressen .... gevoelige vorsten worden minder .... en dan weet ik dat het niks zegt ... maar je maakt je er dan zo'n zorgen om ... meerdere mensen dat de symptomen af en toe minder zijn voor een dagje of zo ??
Ja hier ook. Soms voel ik niks. Maar ik probeer niet te stressen en rustig te wachten tot ik de echo heb.
Ja wacht ook tot 4 aug, omdat ik ook elke x best wel buikpijn heb stresss ik hem nog harder .... Mja geduld is een schone zaak .... Nog ander halve week
ik merk alleen dat mijn buik een beetje dikker is 's avonds en soms last van borsten en sneller moe. maar ja het is ook nog heel pril he? we gaan gelijk op zie ik
Ja klopt .... er is namelijk een kans dat ik enkele dagen wordt terug gezet ben namelijk niet helemaal zeker van mijn eisprong en heb altijd lange cyclussen .... ik pas mijn eigen broeken gewoon niet meer... gister even op visite ... maar kon verschillende dingen gewoon niet aan want verder weet nog niemand het alleen mijn vriend en ik .... dus hoop dat het nog lukt ander halve week... maar je hebt dus nog wel enkele symptomen ... en de laatste keer na mijn miskraam waren de symptomen ook gelijk weg .... dus houd moed!