Oh my gatver zeg, ik gil al als ik een vreemd insect in het huisje zie, vooral met sprinkhanen... m'n man kan gerust gaan slapen ook al ziet hij een insect op de muur, bij mij moet dat beest eerst weg voor ik kan slapen... maar een dode muis IEW!!! En zelf opruimen?? Die zijn gek.
Haha dat programma heb ik dus ook gezien. Ik had daarvoor daar dus echt nooit aan gedacht. In vakantiehuisjes dus ook wel gebruikt, nadat ik hem had omgespoeld met sop. En ik leef nog steeds, maar neem er sinds dat programma wel eentje mee
wij hebben dan wel geen bungalowpark (verhuren iets anders dan huisjes) maar onze dames krijgen 1 tot 2,5 uur afhankelijk van hoe groot het is. Alles gaat met verschillende kleuren doeken en de toiletten worden dus met aparte doeken gedaan, en voor elke toilet een nieuwe. Keuken een aparte kleur, vloeren een aparte kleur en ga zo maar door. Alles wordt na de schoonmaak door de hoofd huishouding nagelopen en alle contact oppervlaktes gaan nog een keer met ontsmettingsmiddel. Alle bedden hebben een waterdichte molton en die wordt uiteraard na iedere gast verschoond. Ons beddengoed heeft standaard al extra waterdichte hoezen erom naast de gewone slopen. Ook die worden verschoond. Dit omdat sommige mensen te lui zijn om de hoezen er niet om doen en onder de kale deken/kussen slapen. Dit gaat allemaal naar de wasserij op 90 graden. Iedereen heeft dus een schoon en fris bed met eigen beddengoed of dat van ons. Het hoeft dus niet overal zo te zijn dat het met de franse slag gaat. Zelfs de binnenkant van de kastjes wordt iedere keer schoongemaakt.