Beetje stom geweest..............

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan2, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Oh ben zo ontzettend stom geweest!! Vanmorgen ons ukkie lekker in bad gedaan, en waarschijnlijk dus de (warme!) kraan open laten staan en we kwamen daar vanavond pas achter!! Gelukkig geen overstroming, maar ikzelf ben een echte doucher en let er de laatste tijd op dat ik niet langer dan tien minuten douche omdat het nogal uit de klauwen loopt..en nu stond ie dus vanaf vanmorgen vanaf 10:00 uur aan!! Tot 21:00!! Vind dit zooooooo zonde..ben al geen waterverspiller maar dít..auw.. Ongelovelijk..durf bijna niet naar de eindafrekening te kijken ben ik bang.....:$

Hebben jullie nog iets stoms gedaan de laatste tijd?:p

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    booooooooooooooh

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat is wel lang...vraag me af hoeveel liter het per uur ongeveer is dan kun je een beetje uitrekenen wat je misschien moet betalen

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    15 liter per minuut is normaal, bij een normale waterdruk ook.
    900 liter per uur dus.

Ruim 9000 liter. Reken maar uit. 1000 liter kost ongeveer 1.50

Dus het valt mee. Extreemste geval zou dus 20 euro zijn.

5. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Oh, dankje voor de uitleg..maar dan nog de rekening voor het verwarmde water, daar ben ik eerder bang voor..die zal wel hoog uitvallen..nouja, het is gebeurd..maar vind het echt zonde!! Zoveel water verspild terwijl ze ergens anders op de wereld geen drinkwater hebben denk ik dan, snik:(

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ter compensatie dan zelf maar een week niet douchen;)

7. marjolein1986

marjolein1986 Actief lid

8 mrt 2011
    127
    0
    0
    Bij Mc Donalds voorheen met reptielen en andere di
    Sprang Capelle
    In ieder geval nog geluk dat ie niet is is overgelopen zeg...

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

denk inderdaad dat de gas meer is,. maar ook dat kan je uitrekenen mits je hem regelmatig opschrijft of op i net kan kijken. dan kan je het ook uitrekenen.

Beetje jammer jah. maar kan gebeuren..Inderdaad een geluk dat er niets overstroomt is..

9. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik heb het ook eens gehad.....hele dag de kraan open laten staan toen ik aan het werk was, ook echt vol open!!! Ik kwam thuis van mijn werk en schrok me kapot. Heb me zooooo schuldig gevoeld tegenover derde wereld landen!
    Maar de op de eindafrekening heb ik er niks van gemerkt hoor! Dat is dan gelukkig nog een opluchting....

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    was trouwens wel koud water...

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Als wij ons zwembad laten vollopen van 3,5 meter doorsnee dan kost dat een paar euro. Het schijnt wel mee te vallen....Tenminste wat kosten betreft, en je ego.....tja

Deel Deze Pagina