Oh ben zo ontzettend stom geweest!! Vanmorgen ons ukkie lekker in bad gedaan, en waarschijnlijk dus de (warme!) kraan open laten staan en we kwamen daar vanavond pas achter!! Gelukkig geen overstroming, maar ikzelf ben een echte doucher en let er de laatste tijd op dat ik niet langer dan tien minuten douche omdat het nogal uit de klauwen loopt..en nu stond ie dus vanaf vanmorgen vanaf 10:00 uur aan!! Tot 21:00!! Vind dit zooooooo zonde..ben al geen waterverspiller maar dít..auw.. Ongelovelijk..durf bijna niet naar de eindafrekening te kijken ben ik bang..... Hebben jullie nog iets stoms gedaan de laatste tijd?
dat is wel lang...vraag me af hoeveel liter het per uur ongeveer is dan kun je een beetje uitrekenen wat je misschien moet betalen
15 liter per minuut is normaal, bij een normale waterdruk ook. 900 liter per uur dus. Ruim 9000 liter. Reken maar uit. 1000 liter kost ongeveer 1.50 Dus het valt mee. Extreemste geval zou dus 20 euro zijn.
Oh, dankje voor de uitleg..maar dan nog de rekening voor het verwarmde water, daar ben ik eerder bang voor..die zal wel hoog uitvallen..nouja, het is gebeurd..maar vind het echt zonde!! Zoveel water verspild terwijl ze ergens anders op de wereld geen drinkwater hebben denk ik dan, snik
denk inderdaad dat de gas meer is,. maar ook dat kan je uitrekenen mits je hem regelmatig opschrijft of op i net kan kijken. dan kan je het ook uitrekenen. Beetje jammer jah. maar kan gebeuren..Inderdaad een geluk dat er niets overstroomt is..
Ik heb het ook eens gehad.....hele dag de kraan open laten staan toen ik aan het werk was, ook echt vol open!!! Ik kwam thuis van mijn werk en schrok me kapot. Heb me zooooo schuldig gevoeld tegenover derde wereld landen! Maar de op de eindafrekening heb ik er niks van gemerkt hoor! Dat is dan gelukkig nog een opluchting....
Als wij ons zwembad laten vollopen van 3,5 meter doorsnee dan kost dat een paar euro. Het schijnt wel mee te vallen....Tenminste wat kosten betreft, en je ego.....tja