hoi dames ik heb een vraagje voor jullie die actief zijn op marktplaats en dan ook dingen verkopen ! ik ben van plan om de duowagen tweedehand te kopen nu in belgie op kapaza en tweedehands enzo vind ik niet veel naar men zin ! maar op marktplaats.nl wel . zouden jullie indien jullie de verkoper zijn hem mits betaling van verzending natuurlijk op sturen naar belgie ? en weet iemand hoe dit dan werkt? kan ik dat zomaar vragen aan de verkoper of is dit brutaal ? hoor het graag liefs
Ja waarom niet? Zelf geef ik dan altijd aan als ik iets verzonden wil hebben dat ik vooruit deze kosten voldoe. zelf heb ik dan het idee dat de mensen dan minder huiverig zijn als je dat doet. over verzenden naar België kan ik je niets vertellen, heb ik geen verstand van!
ok ! dus het kan gewoon ik kan het gewoon vragen dan ! weet er iemand hoe dit in zen werk gaat ? en ik zou het ook op voorhand betalen hoor ! wel met bewijs zodat ik het achter de hand heb moest er iets niet kloppen !
Ik ben niet actief op MP, maar als jij aanbiedt om de verzendkosten te betalen lijkt het me zeker niet brutaal om dat te vragen hoor!
Nee heb je. Ja kun je krijgen helemaal niet brutaal. Ik stuur het nog wel op naar Amerika je betaald toch gewoon verzendkosten? Helemaal niet raar dus of die persoon moet bij de advertentie hebben staan: "alleen ophalen" dan denk ik dat ze er niet zo happig op zijn, maar niet geschoten ja altijd mis
Regelmatig actief op marktplaats Natuurlijk kan je dat doen! Om het nog veiliger te maken kan je Paypal gebruiken (zo heb je bewijs van betaling via Marktplaats) of onder rembours.
Ja, als jij de verzendkosten betaalt is het natuurlijk geen probleem, maar ik zou zelf als verkoper zijnde niet een hele duowagen gaan verzenden. Hoe moet je dat in godsnaam in pakken? En je kan het niet zomaar even makkelijk afgeven bij het postkantoor . Maar goed, nee heb je, ja kan je krijgen natuurlijk. Dus ik zou het zeker gewoon vragen aan de betreffende verkoper.
vragen kan altijd... als verkoper zou ik bij een dergelijk ding als een duowagen (of welk ander groot object) wel zeggen dat ik dat liever niet aanga. Liever ophalen. Het is een vrij duidelijk object in de post, dus de kans dat het misgaat maakt het des te groter.
Gewoon vragen hoor! Ik heb wel eens wat verstuurd naar iemand die in België woonde. Wat verzenden betreft moet je dan gewoon met je pakket naar een servicepoint van post.nl en zeggen dat het naar België moet. Dan zorgen zij ervoor dat de juiste sticker erop komt. Volgens mij is op de site van post.nl wel te vinden hoeveel dat dan kost. En wat het overmaken van geld betreft heb jij wat extra gegevens nodig. Volgens mij de iban-code en nog iets, maar ook dat is ongetwijfeld te vinden op internet. Succes!
Je zou eens op de website van tnt kunnen kijken daar kun jij dat allemaal regelen. Je geeft aan wat er waar opgehaald moet worden en dan weet je ook dat het daadwerkelijk onderweg is. Als je er niet uitkomt zou ik ff de klantenservice bellen. Hoop dat je daarmee geholpen bent. Succes
Ja, je kunt het vragen. Ik zou sowieso gebruik maken van Paypal, dat biedt meer zekerheid over de transactie. En bij TNT vragen hoe dit het beste te verzenden.
Het maximale formaat pakket (via tnt) naar het buitenland is 10x50x50 cm. Dit ga je niet redden met een duo wagen, zelfs niet met de kleinste.. Tarieven Pakketten
Wij hebben ook een kinderwagen in NL gekocht, maar zijn die gaan ophalen. Zo zie je ook duidelijk of hij echt wel in de staat is zoals ze hem op internet aanbieden. Wij hadden een voorschot van 25 euro overgeschreven en zijn de week nadien hem gaan ophalen.
Persoonlijk zou ik het niet versturen. Maar dat komt meer doordat het een groot log ding is en er niet zo makkelijk een doos voor te vinden is... Ik heb er wel eens eentje aangeboden, maar daar duidelijk bij gezet dat het alleen afhalen is...
Ik zou het niet versturen, gezien de grootte. Misschien kun je zoeken in Brabant/Limburg en m dan gaan ophalen?
Daar was ik ook al aan het over nadenken. Ik stuur in principe ook alles op als iemand de verzendkosten vraagt. Maar als iets heel onhandig is of heel groot word het moelijk. Ik heb een trouwjurk op mp staan die verstuur ik ook niet.