hoi ik zal het even in het kort uitleggen wat het geval is, ik had vorige maand hier ook een topic geplaatst dat ik dacht dat ik zwanger was, omdat mijn nod weg bleef wat ik niet gewend was omdat ik altijd voor ik mijn strip leeg had ongi werd, toen had ik op een paar adviezen van hier mijn laatste 3 pillen niet in genomen, ik weet het stom stom stom, want had achteraf gelezen dat stel dat ik toen zwanger was geweest het geen kwaad had gekunnen, toen ben ik toch uit eindelijk ongi geworden, was echt op het laatste nippertje. maar nu komt het ik heb toen na mijn ongi gemeenschap gehad met mijn vriend, en kwam er 3 dagen erna (dus een week na mijn ongi) erachter dat ik een week mijn pil vergeten was (ben het niet meer gewend omdat ik 9 maanden geen pil meer hoefde te slikken) toen toch maar weer met de pil begonnen, vanavond is mijn laatste pil weer, en heel gek heb begin vorige week wel wat lichte bloeding gehad, maar dat stelde echt niks voor was heel licht roze en was maar 1,5 dag. nu is het dus het geval dat ik afgelopen week in mijn ongi week zat (als jullie het nog snappen) omdat ik een week te laat was met mijn strip, maar nog niks geen bloedverlies. ik werd altijd wanneer het tijd werd ongi, want door slikken kon ik niet doen want werd toch altijd ongi. wat nu?? gewoon nog even afwachten of toch een testje wagen?? vanavond is dus mijn laatste pil, zal ik het gewoon komende week af wachten?
ik zou gewoon even afwachten, denk dat je lichaam gewoon even flink in de war is van de dan wel dan niet pil dagen. Als je (nog) geen 2de wil dan zou ik de komende tijd even een condoom gebruiken ofzo zodat je voor jezelf weer weet dat de pil werkt en je normaal ongi wordt. En als je m zovaak vergeet mss een spiraaltje overwegen?
ik zou ook even afwachten.. zeker na je bevalling kan je lichaam flink in de war zijn (ook al waren de eerste 2 a 3 maanden wel stipt)
ok bedankt, ik denk dat ik een weekje af wacht, en als ik eind volgede week nog niet ongi ben een testje doen, ik voel ook niks raars, maar dat was bij mijn zwangerschap ook zo dus dat zegt niks. dus nog even in spanning afwachten, zou wel toevallig zijn dat het bij die ene keer raak zou zijn, als ik kijk hoeveel moeite we hebben moeten doen om zwanger te raken.
Dat beetje bloedverlies kan inderdaad komen omdat je cyclus van slag is. Overigens is het ook normaal dat je cyclus van slag is omdat je nog niet zo lang geleden bevallen bent. Ik zou nog even afwachten of je alsnog vanzelf ongesteld wordt. Ook stress kan zorgen dat je later ongesteld wordt...
Ik zou ook even afwachten. Hier ligt sinds de bevalling alles vrij gelijk, gehoopt weer zwanger te zijn en na 3 weken overtijd toch weer ongesteld.. (ook negatief getest hoor)..