IUI of IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lauwtje, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Dag dames,

Ik ben vandaag voor de derde x bij de gyn geweest. M'n mannetje heeft 4 weken terug voor de 2de x z'n zaad ingeleverd. Helaas was dit nog slechter dan de vorige x :( Nu moeten we zijn zaad naar een ander ziekenhuis brengen waar ze gaan kijken of het IUI of IVF gaat worden.
    Heb echt vreselijk zitten huilen (bij mijn moeder :) ) We zitten al sinds augustus in de MMM maar nu word je toch even hard met je neus op de feiten gedrukt. Had liever gezien op de natuurlijke manier zwanger te worden, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.

Nou ik wou mn verhaal even kwijt. Heb vandaag schandalig veel geshopt, heeeeeerlijk ;) Ik vond dat dat vandaag wel even mocht.

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Sterkte met alles. Even lekker huilen is altijd goed hoor meid. Hoop dat jullie snel mogen beginnen met een positief resultaat.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is altijd vreselijk rotnieuws!
    Ik hoop dat het alsnog IUI zal worden…dan hou je IVF nog even "over" zeg maar (tis ook minder belastend).
    Heel veel succes meid!

Elmo

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Sterkte meid! Ik snap hoe je je voelt.
    En idd, even lekker uithuilen is altijd goed en shoppen natuurlijk ook! ;)

Ik hoop voor je dat het IUI wordt, zoals Elmo al zegt; is minder belastend.
    Iig heel veel succes meid!

xxJewel

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    heel veel sterkte,

inderdaad hoop dat het IUI word, ben er zelf ook mee bezig en ik denk dan altijd: pas het 1e "station" .. ;)

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Dankjulliewel! :)

Share This Page