Verbouwen huis: gasmeter verplaatsen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Dag meiden,

We willen in ons huis de trap gaan verplaatsen omdat je daar een beetje tegen aan loopt als je niet uitkijkt haha... Nu weet ik dat vrouwen meestal van de financien zijn en hier is dat ook zo... We moeten de gasmeter verplaatsen en dit mag alleen via Enexis (we wonen in het zuiden van t land). Ik heb een offerte oogevraagd, maargoed daar moet ik nu op wachten. Ik vroeg me even af, heeft iemand al eens een gasmeter laten verplaatsen? En zo ja, wat kostte dit? Het gaat, serieus, om 1 meter naar beneden verplaatsen zodat de trap goed kan worden geplaatst. Op internet kom ik bedragen tegen van 1.500 €. Pff, echt belachelijk veel geld om iets een meter naar beneden te verplaatsen, maargoed ze hebben een monopolie dus ja je kunt het nergens anders laten doen, maar ben benieuwd naar ervaringen qua prijs, dan weet ik wellicht waar ik rekening mee moet gaan houden.

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Het is voor ons al ruim tien jaar geleden, toen gebeurde dat nog via Essent. Wij hebben onze gasmeter toen een meter of 5 moeten verplaatsen en waren toen een kleine 500 euro kwijt.

Deel Deze Pagina