Ik ben zooooooooo blij!!!!!!!!!!! Wij wilden heel graag het geslacht van ons kindje weten. Gewoon te nieuwsgierig om 9 maanden te moeten wachten... Op elke controle bij de gyn wordt een echo gemaakt, dus wij steeds vol verwachting over het geslacht van ons kindje. Echo 21 wkn: beentjes tegen elkaar! Pretecho 24 weken: ze kwamen er niet uit... Echo vandaag: overduidelijk een MEISJE! Ben zo blij dat we het nu wel weten. Heb uiteraard gelijk roze rompertjes en een leuk meisjes kledingsetje gekocht vandaag! Dat wou ik ff kwijt...
Hihi, kan me voorstellen dat je blij bent, gefeliciteerd!! Ikzelf kan ook niet wachten op het moment dat we het geslacht weten... Leuk hoor!!
leuk he?! Bij ons was het toevallig ook de 3de keer pas zeker... Ze lag ook steeds een beetje moeilijk voor de echo... maar bij de 3de echo zei de vk dat het toch duidelijk een meisje is!!!
Leuk he, dat je het nu weet! Mijn meisje is een preutse tante, want pas bij de 5de poging was het te zien..
Bij ons was het wel gelijk te zien met de echo. De beebie keek ons aan en konden het eerder dan de gyn zien dat we een jongen verwachten. (is groot geschapen zei de gyn hahahahaha)