Is goed.. Ik moet nog wel aan dat gevoel wennen van niet zwanger zijn.. Maar eigenlijk kan ik dat nu nog niet zeggen na de 1ste ronde.. Ik heb het geluk gehad dat ik 2x gelijk zwanger was.. (wel 1 mk) Dus dit was even balen.. Verwachtte gewoon dat ik zwanger was.. Dat is misschien ook wel fout.. Deze ronde zal ik toch wel iets nuchterder benaderen.. Zelfbescherming..
Ja, ik heb een zoontje van bijna 3 jaar. Vandaar dat ik die symptomen als echt ervaarde.. Omdat ik die al twee keer eerder voelde en toen zwanger was. Maar de teleurstelling wordt al minder hoor.. Ik heb me erbij neergelegd..
Ja ik begrijp het wel,maar focus je ook niet te vaak op voorgaande zwangerschappen. Mijn ouders waren na 3 maand zwanger van mijn broer,pas 4 jaar later van mij. De natuur werkt soms vreemd. Ik ben al een beetje harder geworden voor deze teleurstellingen omdat ik er nu telkens vanuit ging en ga dat het toch niks is. Toen ik in januari zwanger was had ik geen kwaaltjes,maar ergens een voorgevoel,was vreemd. Ik moest de donderdag ongesteld worden en de vrijdag was er nog niks,een vriendin van me bood me op vrijdag avond een glaasje wijn aan en normaal zou ik het zonder aarzelen aangenomen hebben. Maar toen heb ik gepast,en ik weet nog dat ze me gek verklaarde,en 2 dagen later een positive test. Maarja,nu durf ik niet te snel meer blij zijn.